سه طرح بهداشتی و درمانی در جیرفت به بهره برداری رسید


سه طرح بهداشتی و درمانی در جیرفت به بهره برداری رسید

جیرفت - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بهره برداری سه طرح بهداشتی و درمانی در بخش جبالبارز و درب بهشت جیرفت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی خبر داد.

به گزارش ایرنا ، دکتر اصغر مکارم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی بخش جبالبارز اشاره کرد و جمعیت تحت پوشش این مرکز را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۶ خانه بهداشت نیز توسط این مرکز پوشش داده می شوند.

وی با بیان اینکه در این مرکز ۱۰ نیرو شامل پزشک، دندانپزشک، ماما، پرستار فعالیت می کنند، افزود: این مرکز یکی از مراکز شلوغ و پرکار خدمات جامع سلامت شهری و روستایی است که خدمات با کیفیت ارائه می کند.

مکارم زیربنای مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی بخش جبالبارز را ۵۱۰ مترمربع با اعتبار۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مرکز جزو مراکزی بود که پیمانکار در برهه ای دچار مشکل شد اما تلاش کردیم هرچه سریعتر پروژه به اتمام برسد و امروز به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به طرح تسهیلات زایمانی ساردوئیه اشاره کرد و زیربنای این طرح را ۳۱۳ متر مربع با اعتبار ۲میلیارد تومان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: هزینه تجهیز این طرح ۳۰۰ میلیون تومان بوده که با توجه به فاصله از مرکز شهرستان خدمت بزرگی برای مردم منطقه درب بهشت خواهد بود.

مکارم به طرح خانه بهداشت گور نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با زیربنای ۷۵مترمربع زیربنا و ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار ساخت و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: در این خانه بهداشت بهورز بومی حضور دارد و با احتساب جمعیت سیاری بیش از ۴۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!