اداره تامین اجتماعی در عسلویه پس از 17 سال دارای ساختمان ملکی می‌شود


اداره تامین اجتماعی در عسلویه پس از 17 سال دارای ساختمان ملکی می‌شود

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: زمین مورد نیاز اداره تامین اجتماعی عسلویه که در واحدی استیجاری استقرار دارد به میزان چهار هزار متر مربع خریداری شده تا پس از گذشت 17 سال این مرکز دارای ساختمان ملکی شود.

به گزارش ایرنا، عباس دیری روز پنجشنبه در مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان نمونه استان بوشهر افزود: برای اجرا این پروژه چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که بزودی بعد از طراحی مناقصه اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: هم اکنون ساختمان شرکت رفاه گستر گناوه در حال احداث است و ساختمان این شرکت در بوشهر نیز پروانه آن از شهرداری گرفته شده تا زمینه برای احداث آن فراهم شود.

وی اظهارداشت: همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان یادآور تلاش و تکاپوی ارزنده و ارزشمند قشری فرهیخته و اندیشمند و صاحب تجربه و مهارت است که صادقانه و بی منت ۳۰ سال از بهترین سالهای عمر خود را در مسیر خدمت رسانی به هموطنان و همنوعان خود صرف کرده و همچنین با همت مضاعف و حمیت سازمانی در جهت توسعه ، پیشرفت و آبادانی کشورمان دستاوردهای گرانسنگ و افتخارات بزرگی به ارمغان آوردند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف تجلیل و تقدیر از خدمات شایسته و بایسته بازنشستگان و ارتقای جایگاه و رشد و تعالی منزلت اجتماعی این قشر فرهیخته هر سال روز ۲۵ ذی الحجه به نام روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم سالانه نامگذاری شده و موجب افتخار و مباهات است که به پاس یک عمر تلاش و کوشش صادقانه و ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار بازنشستگان هشتمین همایش ملی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را با جدیت و اهتمام افزونتر از گذشته و با احساس ضرورت بیشتر از پیش برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بی تردید این تلاش جمعی و دستاوردهای آن نتیجه همدلی، همفکری و مشارکت فعال همه بزرگوارانی است که به تناسب مسئولیت خود ایفای نقش کرده تا همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان به عنوان رویدادی جریان ساز، پویا و بالنده در میان بازنشستگان کشوری جایگاه ویژه ای یافته است.

دیری یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی تمهیدات ویژه ای را برای جایگاه و رشد و تعالی منزلت اجتماعی بازنشستگان، افزایش رفاه اجتماعی، ارائه خدمات درمانی مطلوب به این عزیزان پیش بینی کرده است که یکی پس از دیگری اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بازنشستگان از جمله افراد باتجربه، صاحب ذوق و مهارت، متخصص و توانمند و کارآزموده هستند که استفاده و بهره گیری از نیرو و تجارب گرانبهای آنها می تواند موجبات رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار کشور را به همراه داشته باشد و از طرفی اشتغال آنها و یا فرزندانشان به فعالیت ها و کارهایی که خودشان به آن علاقه مند هستند می تواند باعث رضایت مندی بازنشستگان و خانواده آنان شود.

دیری عنوان کرد: در یکسال اخیر مجموع فعالیت ها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف رضایت مندی بازنشستگان را به همراه داشته که در این زمینه توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان و اهتمام در افزایش حقوق آنان ، برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت وام به بازنشستگان با حمایت و مساعدت دولت، تعامل و همکاری با کانونهای بازنشستگی به منظور ایجاد بستری مناسب برای مشارکت هر چه بیشتر بازنشستگان در امور مربوط به خود ، برگزاری مراسم تجلیل و سپاس از بازنشستگان در روز خانواده و تکریم بازنشستگان ( ۲۵ ذی الحجه ) و معرفی بازنشستگان نمونه در سطح ملّی از مهمترین اقداماتی است که سازمان تأمین اجتماعی با حمایت دولت و مساعدت مدیر عامل سازمان انجام داده است .

اداره تامین اجتماعی در عسلویه پس از 17 سال دارای ساختمان ملکی می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز گفت: ساختمان درمانگاه‏ های برازجان، خورموج، جم ،دیلم و دلوار در حال احداث هستند که پیشرفت شماری از آنها به ۹۰ درصد رسیده است.

سید جواد رکاب‌پور بیان کرد: احداث درمانگاه در اهرم و شبانکاره در فرایند برگزاری مناقصه هستند و درمانگاه‌ خارگ نیز اقدام‌های اولیه آن در حال انجام است.

رکاب پور ادامه داد: افزایش تخت های بیمارستان سلمان فارسی و همچنین توسعه بخش ام.آر.آی و سی.تی.اسکن از دیگر اقدام های ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر است که محقق شده است.

وی یادآورشد: احداث دومین درمانگاه تامین اجتماعی در بوشهر با دریافت مجوز از هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهد شد.

رکاب پور افزود: مجوز افزایش تخت های بیمارستان تامین اجتماعی در برازجان نیز گرفته شده و مقرر شده تا همزمان با افتتاحیه درمانگاه این مهم محقق شود.

در این آیین از پنج بازنشسته برتر و همچنین ۱۰ بازنشسته همراه با رعایت شیوه‏‌نامه‏‌های بهداشتی تجلیل و یک نفر نیز به عنوان نامزد کسب عنوان بازنشسته نمونه کشوری معرفی شد.

اداره تامین اجتماعی در عسلویه پس از 17 سال دارای ساختمان ملکی می‌شود

اداره تامین اجتماعی در عسلویه پس از 17 سال دارای ساختمان ملکی می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا