20 واحد مرغ‌فروشی در چهارمحال و بختیاری قطع سهمیه شد


20 واحد مرغ‌فروشی در چهارمحال و بختیاری قطع سهمیه شد

شهرکرد- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای اخیر با تشدید نظارت‌های سختگیرانه بر واحدهای مرغ‌فروشی استان، 20 واحد به سبب توزیع نامناسب قطع سهمیه شد.

غلامرضا قائدامینی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین یک واحد کشتارگاه متخلف به سبب عرضه خارج از شبکه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شد.

وی از الزامی شدن فعال‌سازی سامانه رهتاب در واحدهای خرده‌فروشی مرغ سطح استان از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: تاکنون از ۵۰۰ واحد خرده‌فروشی مرغ در استان، ۱۲۰ واحد به این سامانه متصل شده است و تا روز شنبه به دیگر واحدها فرصت داده شده تا به این سامانه متصل شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واحدهایی که از روز شنبه از طریق سامانه رهتاب سفارش‌گذاری نکنند سهمیه‌ای به آنها تعلق نمی‌گیرد و مسوولیت بر عهده خود آن واحد است.

قائدامینی با بیان اینکه در استان از نظر کشتار مرغ هیچ کمبودی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: توزیع مرغ با توجه به کشتار مناسب در استان نباید با هیچ کمبودی مواجه شود و چنانچه مردم با واحد متخلفی در این خصوص مواجه شدند می‌تواند آن را گزارش دهند تا بازرسان پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر نحوه توزیع مرغ در استان تشدید و با سخت‌گیری پیگیری می‌شود و به همین منظور تمام توان بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسان قرارگاه ۱۷ ربیع به کار گرفته شده تا مردم استان با کمبودی در این خصوص مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا، نیاز روزانه مردم چهارمحال و بختیاری به گوشت مرغ ۸۰ تن اعلام شده است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا