اعضای شوراهای شهر به فکر آبادانی و برآورده کردن انتظارات مردم باشند


اعضای شوراهای شهر به فکر آبادانی و برآورده کردن انتظارات مردم باشند

قزوین- ایرنا- فرماندار قزوین گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به فکر آبادانی و برآورده کردن انتظارات و رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش ایرنا، محمد شفیعی روز پنجشنبه در جلسه آغاز به کار اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین ، گزارشی از روند برگزاری انتخابات شوراها در قزوین ارائه داد و افرود: انتخابات در سطح شهر و روستاهای این شهرستان بدون هیچ گونه شبهه و مشکل برگزار شد و در روند انتخابات نیز نهایت تعامل و همکاری بین هیات اجرایی و نظارت صورت گرفت .
وی اظهار داشت : مراجع چهارگانه دارای نظرات مشورتی بودند و اعضای هیات اجرایی نیز نظر نهایی را ارائه کردند و قزوین جز شهرستان‌هایی بود که همواره مورد تشویق وزارت کشور قرار ‌گرفت و تمام ۲۹ مرحله بخوبی اجرا شد.
شفیعی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۷۸۸ نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین همکاری داشتند ، اضافه کرد: در روز انتخابات کمبود تعرفه نداشتیم به جز در یک روستا که در حدود ۳۵ دقیقه وقفه ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در شمارش آرا از ۵۶ جوان نخبه در حوزه فناوری اطلاعات برای رای گیری استفاده شد و این افراد تا هفت صبح تمامی شعبه‌های اخذ رای را پیکربندی کردند.

فرماندار قزوین اظهار داشت: در هیات تطبیق تمام مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین با قانون تطبیق می‌شوند که در دوره پنجم مغایرت‌ها بیشتر از ادوار گذشته بود و طبق قانون موارد در شورای حل اختلاف با حضور برخی از مسوولان مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی سه سال گذشته ۷۰ درصد از مغایرت‌ها تایید شد که بیشترین میزان تاییدها بود.

شفیعی اضافه کرد: گزارش‌ها نشان داد که ۴۱نفر در شهر قزوین به روند انتخابات اعتراض داشتند که صرفا هشت نفر درخواست خود را در اختیار ما قرار دادند و یک نفر از آن‌ها اصرار داشت که پاسخ قانونی برای وی ارائه شود.

فرماندار قزوین یادآور شد: در شهرستان قزوین ابطال و بازشماری آرا نداشتیم و افراد منتخب با قاطعیت منتخب شناخته می‌شوند، که البته در چند روستا پس از بازشماری آرا نتیجه تغییر زیادی نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس