آیین تحلیف شوراهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد


آیین تحلیف شوراهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

یاسوج - ایرنا - آیین تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه و آغاز به کار آنها برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، بخشدار مرکزی کهگیلویه در این آیین گفت: منتخبین شورای اسلامی از امروز در راستای توسعه هر چه بهتر خدمات رسانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

سید شرمت‌الله حسینی‌پرور اظهارداشت: بیش از ۱۳۸ روستا در بخش مرکزی شهرسیتان وجود دارد که از این تعداد تنها ۸۱ روستا دارای شرایط تشکیل شورا هستند.

وی با قدردانی از اعضای منتخب به خاطر احساس مسئولیت و نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: می طلبد منتخبان با احساس مسئولیت در راستای پیشرفت و تعالی امور گام بردارند و با پاکدستی نماینده شایسته ای برای موکلین خود در روستاها باشند.

حسینی پرور با اشاره به نقش مهم شوراها در توسعه روستاها افزود: تاکنون طرح هادی در ۷۰ روستای بخش مرکزی و زیرسازی و آسفالت ۵۰ روستا به طور کامل نیز اجرا شده است.

وی گازدار شدن ۵۰ روستای بخش مرکزی، بهینه‌سازی شبکه برق، احداث سه مجتمع آبرسانی و احداث جداول هدایت آبهای سطحی را از دیگر خدمات دولت طی هشت سال گذشته اعلام کرد.

بخش مرکزی کهگیلویه از سه دهستان با جمعیت ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر تشکیل شده و ۷۸ روستا دارای شورای اسلامی است.

شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه داری چهار بخش مرکزی، چاروسا، دیشموک و سوق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان