بویراحمد در شرایط بحرانی کرونا قرار دارد


بویراحمد در شرایط بحرانی کرونا قرار دارد

یاسوج-ایرنا-فرماندار سهرستان بویراحمد گفت:بی توجهی به هشدارها، ورود پلاک های غیر بومی و فعالیت تالارها و باغها وضعیت این شهرستان را بحرانی کرده است.

مجید احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظها داشت: شهر یاسوج در وضعیت قرمز قرار دارد و کماکان هجوم موج‌های بعدی در کمین مردمی است که با حضور در مراسم های عروسی و عزا و تجمع ها بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خود و دیگران را در معرض خطر قرار می دهند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان‌های یاسوج و حتی راهروهای بیمارستان‌ها تکمیل شده و در صورت ادامه این روند از بیمارستان صحرایی استفاده می کنیم.
واکسیناسیون گروه هدف شامل کارکنان علوم پزشکی، فرهنگیان، بانکها، کارکنان دانشگاه آزاد، جانبازان بالای ۲۵٪ ،مجموعه شهرداری‌ها، ناوگان شهری و برون شهری، بیماران دیابتی نوع ۱ استفاده از انسولین در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون هفت سالن تجمیعی واکسیناسیون (کوثر، بسیج تلخسرو، سنگ نوردی تختی، بسیج گوشه، مصلی نژاد آموزش و پرورش، سالن اجتماعات بانک کشاورزی، سالن ورزشی شهرداری جمعه بازار) فعال است.
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد:بیشترین مشکلات، در حوزه باغها و تالارها وجود دارد که علاوه بر رعایت نکردن نکات بهداشتی، مسائل امنیتی را هم نادیده می‌گیرند و بدون توجه به ممنوعیت حمل سلاح گاهاً باعث ایجاد رعب و وحشت و خسارات جبران به خود و دیگران وارد می کنند.

احمدی با تاکید به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا، عنوان کرد: باغها و تالارها با استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت فضایی که در اختیار دارند به شرط رعایت کامل دستورالعمل‌ها می‌توانند فعالیت کنند که در صورت رعایت نکردن پلمپ می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز