تعامل مطلوب اعضا عامل موفقیت شوراهاست


تعامل مطلوب اعضا عامل موفقیت شوراهاست

فرماندار لامرد از اعضای شورای ششم لامرد خواست تعامل درونی بین اعضا در اولویت خود قرار دهند و از مسائل حاشیه ای بپرهیزند. 

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد که پیش از ظهر امروز پنجشنبه برگزار شد ضمن تبریک به اعضای جدید شورای شهر اظهار داشت: مشارکت ۷۴ درصد مردم لامرد در انتخابات ۲۸ خرداد و همچنین استقبال بالای کاندیدا در همه شهر ها و روستاها که منجبر به برگزاری انتخابات در همه شهر و روستاهای شهرستان شد در استان فارس بی نظیر بود و حماسه آفرید.

فرماندار شهرستان لامرد از اعضای شورا خواست که تعامل درونی بین اعضا در اولویت کار خود قرار دهند و تاکید کرد: به شدت از مسائل حاشیه ای بپرهیزید، ابتدا تعامل درون شورا و بین اعضا و سپس تعامل با همه دستگاه های اجرایی و مراکز صنعتی و نهاد ها در دستور کار خود قرار دهید.

وی افزود: درب شورا همیشه به روی مردم باز باشد چرا که شما مدیون و وامدار مردمی هستید که به شما اعتماد کرده و نباید از هیچ فرصتی برای خدمت به مردم غافل شوید.
حسین شبانی نژاد تاکید کرد: احترام به مردم نیازی به بودجه و اعتبار ندارد، باید با سعه صبر جلو بروید.

این مقام با بیان اینکه زیرساخت های شهری با توسعه صنعتی منطقه همگام نیست عنوان کرد: بهتر است اعضای شورا در مسائل مهمی از جمله ترافیک شهری، معماری شهری(مطابق با پیشینه منطقه)، جذب سرمایه گذار، مبلمان شهری، کمیته بحران و درآمدزایی و جذب اعتبار بین خود تقسیم کرده و با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی