سرپرست شهرداری و هیئت ریسه شورای شهر آمل معرفی شدند


سرپرست شهرداری و هیئت ریسه شورای شهر آمل معرفی شدند

ساری – ایرنا - اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جلسه انتخاب شهردار جدید و هیئت رئیسه شورای ششم شهر آمل امروز –پنجشنبه- با حضور فرماندار همزمان با مراسم تحلیف شورای ششم با حضور ۸ تن از اعضای شورای شهر آمل برگزار شد و یکی از اعضا نیز به دلیل بستری بودن در بیمارستان در این جلسه حضور نداشت.

در جلسه امروز پس از مراسم تحلیف و ادای قرائت سوگند اعضای شورای شهر، حسن مجیدی‌کیا و مسلم مکاری‌ با رأی اعضا به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای ششم آمل برای سال نخست فعالیت این شورا انتخاب شدند.

ثریا کمالی نیز به عنوان منشی اول و محمد توکلی به عنوان منشی دوم ششمین دوره شورای شهر آمل برگزیده شدند. همچنین محسن صلواتی و ابراهیم محمدپور نمایندگان شورای شهر آمل در شورای شهرستان شدند.

در این جلسه علی داوودی با کسب رأی تمام اعضای شورای شهر آمل به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و جایگزین سید حمید هاشمی در شهرداری آمل شد. داوودی حدود ۱۵ سال شهردار شهرهای گزنک و رینه در شهرستان آمل بود.

پیش از این سید حمید هاشمی پس از کش و قوس‌های فراوان در شهرداری آمل و انتخاب ۲ دوره سرپرست، از شهریور ۱۳۹۸ مسئولیت شهرداری آمل را برعهده گرفته بود.

فرماندار آمل در این جلسه خواستار وفاق و همدلی بین اعضای شورای شهر آمل شد و گفت: امیدواریم مشکلات شورای قبلی از جمله حضور نیافتن در جلسات شورای شهر در این دوره تکرار نشود.

علیرضا شریعت همچنین خواستار پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شهر شد و افزود: انتظار می‌رود که شورای جدید با همدلی و هماهنگی برآورده کردن مطالبات مردمی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام به جا مانده از دوره قبلی مدیریت شهری شورای شهر قبل را مد نظر قرار دهد.

امروز همچنین سرپرست شهرداری و هیات رئیسه شورای ششم چهار شهر بابکان، دابودشت، رینه و گزنک از توابع شهرستان آمل نیز مشخص شدند. اما مراسم تحلیف و انتخابات در شهرداری امامزاده عبدالله آمل(ع) به دلیل مشکلات به وجود آمده و نامه‌ای که هیئت مرکزی نظارت مبنی بر حذف یکی از اعضای شورای شهر نوشته بود برگزار نشد.

در این نامه که ۳۱ تیر به امضای سید مصطفی میرسلیم نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور خطاب به کیوان مرادیان کوچکسرایی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران صادر شد آمده بود: «با توجه به اعلام عدم صلاحیت نهایی آقایان سید ذوالفقار شریفی ایزدی، سبحان بخشی موسی کلایی، صابر سام دلیری، فرهاد کریمایی و محمدرضا خاکپور از سوی این هیات لازم است پس از حذف نام آنان از فهرست منتخبان و اصلاح آن بر اساس قوانین و ضوبط مصوب، مراتب را به فرمانداری ارسال کنید تا صحت انتخابات آن حوزه اعلام گردد.»

معاون فرماندار آمل در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تکلیف شهرداری امامزاده عبدالله و عضویت محمدرضا خاکپور که با کسب ۹۷۶ رأی، منتخب اول شورای ششم این شهر بود قرار است تا روز دوشنبه ۱۸ مرداد از سوی وزارت کشور مشخص شود.

دابودشت

محمدامین شکری با اکثریت آرای شورای ششم شهر دابودشت به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد. همچنین غلامحسین رأفتی جلودار به عنوان رئیس شورا و داوود هاشمی‌نیا گتابی به عنوان نایب رئیس و یدالله گل‌پیر به عنوان منشی شورا برگزیده شدند.

بابکان

در شهر بابکان ابراهیم مرادی به عنوان سرپرست شهرداری و نادر عمرانی به عنوان رئیس شورای شهر و سبحان افشار به عنوان نائب رئیس و الهام هارونکلایی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

گزنک

در شهر گزنک کرسی شهرداری به یک خانم رسید و آرزو طبری شاهاندشتی‌ به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

اسماعیل حسین‌زاده، نصرت‌الله قربانی و حسین اسحاقی نیز در این شهرستان به ترتیب سمت ریاست شورا، نائب رئیس و منشی شورا را برعهده گرفتند.

رینه

در شهر رینه نیز جواد مرادی به عنوان رئیس شورا، حسین آقایی‌نژاد نایب رئیس شورا و حسین قلی‌نژاد منشی شورا انتخاب شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی فرمانداری آمل انتخاب سرپرست در شهرداری رینه به جلسه دیگری که قرار است عصر امروز برگزار شود، موکول شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل