انتقاد کاربران یمنی از سریال توهین آمیز عربستانی


انتقاد کاربران یمنی از سریال توهین آمیز عربستانی

کاربران یمنی با راه اندازی هشتگ سریال رشاش به زنان یمن توهین می کند که صبح امروز سه شنبه ترند شد، شبکه ام بی سی عربستان را به سبب توهین به زنان و قبایل یمن آماج حملات و انتقادات خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، سریال عربستانی"رشاش" به داستان فردی به نام رشاش العتیبی می پردازد. سریال از هشت قسمت تشکیل شده است که به زبان عربی است و به انگلیسی نیز ترجمه شده است. پخش این سریال از 9 جولای 2021 آغاز شده است. این سریال نوشته تونی گوردن است اما فیلمنامه توسط "شیخه سهی آل خلیفه" نوشته شده است.

عربستان از طریق این سریال بزرگترین توهین را به زنان و قبایل عرب اصیل یمن کرده است. این امر سبب شد تا کاربران یمنی از شبکه ام بی سی عربستان بخواهند تا از مردم یمن عذرخواهی و پخش سریال را متوقف کند. کاربران یمنی این سریال را کاری ننگین و پلید توصیف کردند که به زنان یمن توهین کرده و آنها را ابزاری برای خوشگذرانی توصیف کرده است.

کاربری به نام "ابوالعباس" نوشت: شنیدیم که یک سریال عربستانی که از حمایت مقامات این کشور برخوردار است، به یمن توهین کرده است. به خدا قسم این توهین عمدی و از قصد بوده، ننگ و خفت از آن مزدورانی است که در هتل های عربستان بسر می برند. خدا شما و پدرانتان را لعنت کند.

انتقاد کاربران یمنی از سریال توهین آمیز عربستانی

"سعلیک هوانا" یکی از کاربران توییت کرد: آیا می دانی که تعداد شهروندان سعودی که در شب تحویل سال وارد بحرین می شوند، بالغ بر 60 هزار نفر است که برای خوشگذرانی به آنجا می روند. نویسنده بحرینی این سریال به زنان یمن توهین کرد در حالی که خود به خوبی می داند که مکان این ناپاکی ها کجاست؟

انتقاد کاربران یمنی از سریال توهین آمیز عربستانی

"محمد احمد" نیز با انتشار تصویری برای تجلیل از زنان و قبایل یمن نوشت: هرگاه شاخه ها را پربار و پرثمر یافتی، بدان که ریشه ها محکم در خاک دوانیده اند.

انتقاد کاربران یمنی از سریال توهین آمیز عربستانی

"اواه القحطانی" کاربر یمنی نیز در توییت خود به دست اندرکاران این سریال هشدار داد و گفت این اقدام بسیار ننگین است و قطعا آتش انتقام را شعله ور خواهد کرد. از چه زمان کشور کهن و باستانی یمن به محلی برای انحطاط اخلاقی تبدیل شده است؟

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید