برگزاری «ماه تاریخ اسلامی کانادا» در اکتبر با تمرکز بر موضوع اسلام هراسی


برگزاری «ماه تاریخ اسلامی کانادا» در اکتبر با تمرکز بر موضوع اسلام هراسی

ماه تاریخ اسلامی کانادا در ماه اکتبر با هدف تجلیل ، اطلاع رسانی ، آموزش و به اشتراک گذاشتن میراث غنی مسلمانان و مشارکت در جامعه با کانادایی ها انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « muslimlink»، ماه تاریخ اسلامی کانادا در ماه اکتبر با هدف تجلیل ، اطلاع رسانی ، آموزش و به اشتراک گذاشتن میراث غنی مسلمانان و مشارکت در جامعه با کانادایی ها انجام می شود.

مشارکت مسلمانان با جامعه کانادایی شامل مشارکت در علوم ، علوم انسانی ، پزشکی ، نجوم و سایر رشته ها است که به پیشرفت انسانی بسیار کمک کرده است .

دست اندرکاران برگزاری ماه تاریخ اسلامی کانادا معتقد است که از طریق آموزش و به اشتراک گذاری روایت های مثبت ، همه کانادایی ها می توانند به بهترین شکل ممکن رشد کرده و ببا یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ماه تاریخ اسلامی کانادا در سال 2007 توسط «موریل بلانگر» ، نماینده پارلمان اتاوا-وانیر با احترام به مسلمانان اعلام شد.

از آن زمان تا کنون ماه تاریخ اسلامی کانادا در شهرها و استانهای سراسر کانادا برگزار می شود.

هیئت مدیره ماه تاریخ اسلامی کانادا اعلام کرد که موضوع این برنامه در سال 2021 «نژادپرستی بومی و اسلام هراسی: گرد هم آمدن برای یک ماه شفا» خواهد بود.

در بیانیه منتشر شده از سوی هیئت مدیره آمده است : ما جوامع را تشویق می کنیم تا جلسات اطلاعاتی ، محافل مشترک شفا ، دعوت مردم بومی به مساجد ، میزبانی نمایشگاه های هنری ، برجسته سازی هنرمندان و میزبانی هرگونه گردهمایی مرتبط دیگر را ترتیب دهند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی