پیام تبریک رهبر نهضت اسلامی بحرین به مناسبت آزادی «شیخ زکزاکی»


پیام تبریک رهبر نهضت اسلامی بحرین به مناسبت آزادی «شیخ زکزاکی»

آیت الله شیخ عیسی قاسم، آزادی شیخ زکزاکی را از زندان های ظالمان تبریک گفت و اعلام کرد که آنان که در حقتان ظلم کردند را به فضیحت کشاندید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز المقاوم»، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین در پیامی آزادی شیخ زکزاکی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«شیخ کریم ما جناب شیخ ابراهیم زکزاکی، مجاهد راه خدا، فرد غیرتمند برای اسلام و دارای کراکت انسانی، انسان مشتاق برای آزادی شرافتمندانه انسان ‌ها. سلام‌علیکم و رحمت ‌الله و برکاته.

به جاست که روز آزادی شما از زندان ظالمان، روز شادی حقیقی مؤمنین و تمامی کسانی باشد که قدر نقش فردی چنان شما در حمایت از آزادی و برادری را می ‌دانند و برای اشاعه حق و عدالت سعی کرده و برای خودشان و یارانشان و همه مردم چیزی جز عزت، کرامت و آزادی را نمی ‌پسندند و در حد استطاعت با ظلم می‌ جنگند.

این جهاد و صبرتان بر آزار و اذیت ها در راه الهی گوارای وجودتان! آنان که می ‌خواستند به شما جرمی را بچسبانند، آنان که در حقتان ظلم کردند را به فضیحت کشاندید.

از همه کسانی که با ایمان اعم از مسلمان و غیرمسلمان شما را یاری تان کردند، تشکر می کنم.

خداوند شما و همسر کریمه ‌تان را یاری نموده و صحت و سلامت کامل به شما عطا کند و شما و تمام عزیزانتان از مؤمنین و مؤمنات را در کنف رحمت و عنایش و همگان را در حصن حصینش قرار دهد.»

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022