خبر عجیب از مهناز افشار و گلشیفته / همه چیز لخت شدن نیست +عکس منشوری


خبر عجیب از مهناز افشار و گلشیفته / همه چیز لخت شدن نیست +عکس منشوری

رکنا : گلشیفته فراهانی سال هاست که از ایران خارج شده و حالا به عنوان بازیگر هالیوودی تبدیل شده است.

گلشیفته فراهانی از بازیگران سوپراستار زن در کشورمان بوده است. گلشیفته فراهانی از ایران مهاجرت کرده است. انتشار عکس های برهنه گلشیفته فراهانی جنجال زیادی بپا کرده بود. مهناز افشار هم مانند گلشیفته فراهانی مهاجرت کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا مهناز افشار هم راه گلشیفته فراهانی را در پیش می گیرد یا خیر.

خبر عجیب از مهناز افشار و گلشیفته / همه چیز لخت شدن نیست +عکس منشوری

زندگی گلشیفته فراهانی پس از مهاجرت

گلشیفته فراهانی در اوایل مهاجرت زندگی خود را بسیار سخت گذراند زیرا فشار دوری از خانواده و اتفاق های ناخوشایندی که برایش افتاد باعث شد حتی به دیوانگی نیز برسد. به گفته خود گلشیفته در آن سال پدرش بهزاد فراهانی برای اولین بار نتوانست از دخترش دفاع کند اما حالا گلشیفته فراهانی با تلاش خود توانسته در کنار بهترین بازیگران هالیوود بازی کند و حتی با برند لوکس جواهرات «کارتیر» نیز همکاری دارد.

خبر عجیب از مهناز افشار و گلشیفته / همه چیز لخت شدن نیست +عکس منشوری

گلشیفته فراهانی به تازگی عکس هایی در کنار بهرام جی «بهرام پورمند» موسیقی دان کرد سبک نیو ایج از ایران و باربارا پراوی خواننده و ترانه پرداز فرانسوی، منتشر کرد که ظاهرا در حال ضبط کاری هنری هستند. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

زندگی مشابه مهناز افشار و گلشیفته فراهانی

اما در این میان مهناز افشار هم از بازیگران با استعداد ایرانی است که به ترکیه مهاجرت کرد اما هنوز همانند اوایل گلشیفته کشف حجاب کامل نکرده و به طور عامیانه هنوز لُخت نشده است و در هیچ فیلم خارجی هم ایفای نقش نداشته. مهناز افشار شاید می خواست یا می خواهد مانند گلشیفته شود اما هنوز انگار در انتظار چیزی است، چون از بازیگری مثل مهناز افشار بعید است تنها به خاطر کمی بی حجابی همه چیز را در ایران زیر پا بگذارد و به غربت برود آن هم بی هیچ فعالیت خاصی!

رفت و آمد مهناز افشار با بهرام جی

مهناز افشار نیز ظاهرا با بهرام جی رفت و آمدی داشته و با انتشار پستی اختصاصی هم تولدش را تبریک گفته بود و هم سال گذشته در آلمان با وی دیداری داشته است که عکس های مهناز افشار در آغوش بهرام جی را مشاهده می کنید.

منبع : شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها