بیش از 15 هزار دوز واکسن در کرمانشاه تزریق شد


بیش از 15 هزار دوز واکسن در کرمانشاه تزریق شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته 15 هزار و 601 دوز واکسن کرونا برای گروه‌های هدف و مشاغل پرخطر در استان تزریق شد.

دکتر ابراهیم شکیبا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهر کرمانشاه هفت هزار و ۶۸۹ دوز و در بین شهرستان‌ها نیز گیلانغرب با هزار و ۲۶۲ دوز، اسلام آبادغرب با هزار و ۱۹۶ دوز و سنقروکلیایی با ۸۸۰ دوز بیشترین میزان تزریق را در استان داشتند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۳۴ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی در استان فعال می باشند که علاوه بر مراکز فوق، ۱۰ پایگاه ویژه مشاغل در استان به چرخه تزریق واکسن کووید۱۹ اضافه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از مجموع پایگاه‌های ویژه مشاغل ۹ پایگاه در شهر کرمانشاه که شامل سه پایگاه ویژه آموزش وپرورش و دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد، اصحاب رسانه، دادگستری، رانندگان حمل و نقل درون شهری و بانک‌ها هر کدام یک پایگاه و یک پایگاه ویژه آموزش وپرورش در اسلام آبادغرب است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۷۷۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۸۹ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل