تصاویر رسمی از هیوندای کاستو Custo منتشر شد، مینی‌ون کره‌ای


تصاویر رسمی از هیوندای کاستو Custo منتشر شد، مینی‌ون کره‌ای

مینی‌ون هیوندای کاستو Custo یکی از محصولات انحصاری این شرکت کره‌ای برای عرضه به بازار چین است که تصاویر رسمی آن اکنون منتشر شده‌اند. نمای ظاهری خودرو به شدت غنی است و جزئیات زیادی را در طراحی این...

مینی‌ون هیوندای کاستو Custo یکی از محصولات انحصاری این شرکت کره‌ای برای عرضه به بازار چین است که تصاویر رسمی آن اکنون منتشر شده‌اند. نمای ظاهری خودرو به شدت غنی است و جزئیات زیادی را در طراحی این خودرو شاهد هستیم. علاوه برآن رینگ‌های بزرگتری نیز برای خودرو در نظر گرفته شده‌اند.

دهانه‌های ورودی به هیوندای کاستو عرضی برابر با 715 میلی متر دارند که از طریق آن‌ها می‌توان به صندلی‌های ردیف دوم و سوم دسترسی داشت. قسمت بار این مینی‌ون نیز حجمی برابر با 262 لیتر دارد. هیوندای کاستو نسبت به کیا کارنیوال کوچکتر است و فاصله محوری آن 3055 میلی متر است، در حالی که کیا کارنیوال با فاصله محوری 3090 فضای بیشتری دارد.

مشخصات فنی

هیوندای کاستو در چین با موتورهای 1.5 لیتری و دو لیتری توربوشارژر بنزینی عرضه می‌شود که موتور نخست 170 اسب‌بخار قدرت و موتور دوم 236 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. تولید این مینی‌ون در چین براساس یک همکاری مشترک بین شعبه مرکزی و شعبه هیوندای در چین انجام خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد