وداع مدیران استان با پیکر مدیرکل فقید صدا و سیمای سمنان


وداع مدیران استان با پیکر مدیرکل فقید صدا و سیمای سمنان

مدیران استان سمنان با حضور در صداوسیمای سمنان با پیکر حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی توکلیان، مدیرکل فقید صدا و سیمای مرکز سمنان وداع کردند.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان ۱۶مرداد ۱۴۰۰ در آیین بدرقه پیکر مدیرکل فقید صدا و سیمای مرکز سمنان که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان در حال برگزاری است اظهار کرد: رفتار، کلام و چهره حجت الاسلام و المسلمین، دکتر ‌مصطفی توکلیان، مدیر کل فقید صدا و سیمای مرکز سمنان، نورانی و خدایی بود.

وی، ضمن ‌ابراز تاسف از ضایعه درگذشت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اظهار کرد: به خانواده این مرحوم و مجموعه صدا و سیمای مرکز سمنان، از دست دادن این شخصیت محترم، متبسم، نورانی و خداجو را تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه هیچگاه چهره متبسم ایشان که در هر مکان و زمانی این تبسم همواره همراه ایشان بود را فراموش نخواهیم کرد، افزود: در تمامی‌ جلسات با حضور حجت الاسلام و المسلمین، توکلیان، ریاست فقید صدا و سیمای مرکز سمنان، همواره نهایت استفاده را از نظرات کارشناسی و بی طرفانه ایشان داشتیم.

استاندار سمنان افزود: هرگاه چهره ایشان را ملاحظه می کردید، می توانستید به یاد خدا باشید؛ ما همواره رفتار و کلام نورانی را در شخصیت این بزرگوار می دیدیم.

وی ادامه داد: در جلسات شورای تامین، ایشان معمولا ارائه گزارش های خود را با یک حدیث آغاز و سپس محترمانه و منصفانه گزارش‌ها و نظرسنجی‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را مطرح می‌کردند و ما نیز نهایت استفاده را می بردیم.

آشناگر خاطرنشان کرد: همراه داشتن قرآن و قرائت و اُنس با قرآن در هر فرصتی که به دست می آوردند ، از خصلت های ویژه این انسان وارسته بود.

وی همچنین گفت:حجت الاسلام و المسلمین توکلیان، در حوزه اجرایی و پیگیری کارها و اقدامات و پوشش صدا و سیما در استان، تلاش و جدیت بسیار ویژه داشتند و مستمرا با مجموعه استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان صدا و سیمای کشور در ارتباط بودند.

استاندار سمنان با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه بیماری کرونا خیلی از عزیزان را از ما گرفت که باید بیش از پیش دقت لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم، اظهار کرد: ایشان از روز اول مدیریت و مقابله با کرونا، به صورت جدی پای کار بودند و شاید می توان گفت جز معدود استان هایی بودیم که با جدیت و تلاش ایشان، گزارش ها از دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود مستمرا دریافت و به اطلاع مردم رسانده می شد.

آشناگر، ‌با تاکید بر اینکه حجت الاسلام و المسلمین توکلیان، کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در بحث مدیریت مقابله با کرونا را برای اطلاع و آگاهی بخشی به مردم نسبت به این بیماری بدون هیچ چشم داشتی انجام می دادند، گفت: انشالله خداوند پاداش تمامی زحماتی که ایشان در این ایام تحمل کردند را به ایشان عطا فرموده و با ائمه اطهار، ابرار و شهدا همنشین کند، چرا که این شخصیت بزرگ لیاقت آن را داشت.

به گزارش ایسنا-حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان روز جمعه به دلیل ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان کوثر سمنان جان به جان آفرین تسلیم کرد. ایسنای سمنان درگذشت این مدیر خدوم را به خانواده وی و کارکنان صداوسیمای مرکز سمنان تسلیت می گوید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند