برکات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه ملموس است


برکات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه ملموس است

حجت الاسلام رضایی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از رویش های انقلاب و آثار و برکات آن برای مردم و جامعه ملموس است.

حجت الاسلام «احمد رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که با فرمان امام راحل عظیم الشان از همان سال های اولیه انقلاب تاسیس شد و تاکنون آثار و برکات خوب و ملموسی در راستای تبلیغ حوزه دین و توجه به مناسبت های ملی و مذهبی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بازوی توانمندی برای تبلیغ اهداف انقلاب است، افزود: این اهداف با برنامه ریزی شورا در مناسبت های مختلف سبب شد تا مردم پیام انقلاب را دریافت کنند، اوایل انقلاب که راهپیمایی ها برگزار می شد تا به امروز این شورا نقش بسزا و خوبی را ایفا کرده و در تمام مناسبت ها به اجرای برنامه های مختلف می پردازد.

وی گفت: یکی از برجستگی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام رضایی تعمیم شعائر و توجه ویژه به یوم الله ها را از دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این شورا در مناسبت های 22 بهمن، 12 بهمن، سوم آبان و مناسبت های دیگر برنامه ریزی خوبی را داشته اند و حرکات خودجوش مردمی را ساماندهی می کردند.

وی یکی از آثار و برکات شورای هماهنگی تبلغات را انسجام صفوف مردمی در بخش های مختلف و ایجاد همدلی، وحدت، امید آفرینی و همسویی مردم ایران در انجام ماموریت ها و فعالیت های ملی، مذهبی و انقلابی عنوان کرد و افزود: نقطه عطف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همین همدلی و همسویی مردم با اهداف انقلاب و رساندن پیام انقلاب به مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اهتمام جدی شورای هماهنگی تبلغات اسلامی به مناسبت های ملی و مذهبی و انسجام نهادها در راستای فعالیت های انقلابی را از جمله ویژگی هایی دانست که این شورا را از دیگر نهادها متمایز می کند و ادامه داد: این شورا هماهنگ کننده بین دستگاه ها در برنامه ریزی ها و فعالیت های تبلیغی در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات در ایجاد وحدت و همدلی و رساندن پیام انقلاب به داخل و خارج از کشور بسیار موفق عمل کرده است، گرچه که می شود بهتر از این هم برنامه ریزی کرد تا بهره کامل از فرصت هایی که در طول سال وجود دارد را ببریم.

وی با بیان اینکه در بیش از 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذاشته، حضور مردم در صحنه های مختلف پرشور و چشمگیر بوده است، یادآور شد: در مناسبت های مختلف این حضور پرشور و بی سابقه سبب یاس و نا امیدی دشمنان برای اهداف شوم آنها می شد، همیشه مردم پای کار بوده اند و دشمنان هر سال به این فکر هستند تا مردم را نسبت به نظام بی رغبت کنند، شورای هماهنگی تبلغات اسلامی همواره مانع ناامیدی مردم می شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !