کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد


کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به 755 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته ٢ بیمار هم استانی جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۴۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۵ بیمار کرونایی قطعی و ۲۵ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۴ هزار و ۱۹۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۱۲۲۵ نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٤٥ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد ،کهگیلویه و بهمئی بودند. همچنین از ۱۸۳ نمونه رپید تست ۲۷ درصد مثبت و بیشترین مبتلایان در بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش تجمعات و عادی انگاری منجر به افزایش موارد مبتلا به بیماری کروناویروس نوع دلتا در استان شده که به تبع آن متاسفانه روزانه شاهد مرگ هم استانی هایمان هستیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی عنوان کرد: استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از دورهمی ها و تجمعات، حذف مسافرت های غیر ضروری و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و واکسیناسیون راه های کنترل بیماری هستند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)