ناپدید شدن 3 نوجوان در داراب


ناپدید شدن مرموز 3 پسر نوجوان در یکی از روستاهای داراب پای پلیس را به این حادثه باز کرد. به گزارش خراسان، سرهنگ کاووس محمدی، معاون انتظامی استان فارس درباره این حادثه به «ایران»گفت: شامگاه چهارشنبه 13 مرداد با...

ناپدید شدن مرموز 3 پسر نوجوان در یکی از روستاهای داراب پای پلیس را به این حادثه باز کرد.

به گزارش خراسان، سرهنگ کاووس محمدی، معاون انتظامی استان فارس درباره این حادثه به «ایران»گفت: شامگاه چهارشنبه 13 مرداد با مراجعه ۳ خانواده اهل یکی از روستاهای شهرستان داراب به پاسگاه انتظامی آنها اظهار داشتند که فرزندانشان برای بازی بیرون از خانه حضور داشتند اما دیگر به‌ منزل مراجعه نکرده‌اند. با اعلام خبر ناپدید شدن این سه نوجوان که بین ۱۲ تا ۱۵ سال سن دارند رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه پرونده‌ای در این خصوص در پاسگاه مربوطه تشکیل شده است، گفت: با بررسی موضوع مشخص شد این سه پسر به‌ دنبال انتقامجویی و اختلاف مالی با خانواده‌هایشان از سوی چند مرد ربوده شده‌اند و در حال حاضر 2 نفر نیز در این پرونده دستگیر شده‌اند و تحقیق از آنها ادامه دارد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای بی‌توجهی به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: به محض حصول نتیجه از پیگیری این پرونده، موضوع از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه