افشای تصویر دشمن اصلی ثور در فیلم Thor: Love and Thunder


افشای تصویر دشمن اصلی ثور در فیلم Thor: Love and Thunder

تصاویر جدیدی از صحنه فیلم‌برداری محصول بعدی مارول به نام Thor: Love and Thunder در فضای آنلاین منتشر شده است که شخصیت شرور داستان را برای نخستین بار نمایش می‌دهند. فیلم Thor: Love and Thunder همان‌طور که می‌دانید، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) چند ماهی است که آغاز شده است. سریال واندا ویژن، فالکون […] نوشته افشای تصویر دشمن اصلی ثور در فیلم...

فیلم Thor: Love and Thunder

همان‌طور که می‌دانید، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) چند ماهی است که آغاز شده است. سریال واندا ویژن، فالکون و سرباز زمستان، لوکی و فیلم بیوه سیاه، همگی بخشی از فاز چهارم هستند.

ظاهرا مارول تا پایان سال 2021 دو سریال و سه فیلم دیگر را آماده پخش می‌کند که «ثور: عشق و تندر» نیز یکی از آن‌ها است. اخیرا تصویری از صحنه فیلم‌برداری ثور منتشر شده که ما را تا حدودی با شخصیت منفی فیلم آشنا می‌کند.

دشمن ثور در فیلم جدید تایکا وایتیتی، «گور» یا همان خدای سلاخی در افسانه‌های نورس است که «کریستین بیل» نقش آن را بازی می‌کند. بیل که طبق گفته بسیاری از علاقه‌مندان سینما، بهترین کاراکتر بتمن تا به امروز است، این بار تصمیم گرفته تا در نقش یک شخصیت اَبَرشرور بی‌رحم ظاهر شود.

با توجه تصاویر و اطلاعاتی که تاکنون در فضای مجازی دست به دست شده، می‌دانیم کاراکتر «لوکی» برای چند دقیقه در فیلم حضور پیدا می‌کند. اما این نخستین باری است که تصویر گور لو می‌رود.

افشای تصویر دشمن اصلی ثور در فیلم Thor: Love and Thunder

افشای تصویر دشمن اصلی ثور در فیلم Thor: Love and Thunder

همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید، بیل در یک لباس نقره‌ای‌ رنگ با گریم کامل و چهره‌ای پروتزی ظاهر شده است. این تصاویر باعث افزایش اشتیاق هواداران مارول برای دیدن فیلم Thor: Love and Thunder می‌شوند.

هدف گور در دنیای سینمایی مارول هنوز مشخص نیست. بد نیست بدانید گور در کشتن خدایان نورس مثل ثور دخالت دارد. اما تعداد خدایان کمی در MCU زنده باقی مانده‌اند. آسگاردی های زیادی در فیلم Thor: Ragnarok و دو فیلم آخر انتقام جویان کشته ‌شده‌اند.

فیلم Love and Thunder اوایل ماه مه سال 2022 به اکران درمی‌آید، البته به شرطی که مارول مجددا زمان‌بندی‌های خود را تغییر ندهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام