پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!


پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

پرده های پانچ یا پرده های پانچ شده نوع خاص و پرفروشی از پرده های پارچه ای می باشند که جهت نصب و آویزان کردن میل پرده از حلقه هایی استفاده میشود که به پرده پانچ شده و میل پرده از میان آنها عبور میکند. این پرده ها به جهت سادگی و سهولت در نصب […] نوشته پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد! اولین بار در دلبرانه پدیدار شد.

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

پرده های پانچ یا پرده های پانچ شده نوع خاص و پرفروشی از پرده های پارچه ای می باشند که جهت نصب و آویزان کردن میل پرده از حلقه هایی استفاده میشود که به پرده پانچ شده و میل پرده از میان آنها عبور میکند. این پرده ها به جهت سادگی و سهولت در نصب به پرده های آماده نیز معروف هستند. زیرا نیازی به نصاب نداشته و به راحتی می توانید خودتان در منزل آنها را نصب کنید. این پرده ها دارای مقدار عرض ثابتی (حدود ۱۴۰ سانتی متر) است که در حالت کم چین می تواند ۷۰ الی ۸۰ سانت و در حالت پرچین تا ۵۰ سانت از عرض پنجره شما را بپوشاند. به همین دلیل شما بسته به عرض پنجره خود باید از چند قواره جهت پوشش کامل آن استفاده کنید.

انواع مدل های پرده پانچ یا پرده آماده

پرده های پانچ تنوع بسیار بالایی دارند هم در طرح و مدل و هم در جنس پارچه. از نظر طرح پرده های پانچ یا پرده های آماده به دو گروه ساده و چاپی تقسیم میشوند که در نوع چاپی، شما می توانید از میان انبوهی از تصاویر و یا حتی طرح دلخواه خود یکی را انتخاب کنید تا بر روی پارچه چاپ و به پنجره شما نصب شود. از نظر جنس پارچه هم این محصولات دارای چندین نوع است. به عنوان مثال پارچه های مخمل، کتان و حریر از مدل های پرفروش پرده های پانچی ساده و مدل های مخمل پورش، کتان هازان و ساتن از مدل های پرده های پانچی طرح دار هستند که بیشترین تقاضا را دارند.

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

مزایای پرده های پانچی

این نوع پرده ها چند مزیت بسیاری دارند از جمله:

نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب حرفه ای (به همین دلیل است که به آنها پرده آماده نیز گفته میشود) مدت زمان کوتاه برای آماده شده محصول (معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت) قابلیت نصب بر روی تمامی پنجره هاپ امکان جابجایی و نقل مکان به منزل جدید معایب پانچ در مقایسه با سایر پرده ها

این محصول معایب خاصی ندارد اما میتوان به دو مورد اشاره کرد که قبل از خرید بهتر است به آنها توجه شود

این پرده ها به دلیل اینکه معمولا از پارچه های ضخیم تشکیل شده بر خلاف پرده های زبرا و کرکره امکان سایه روشن ندارند و شما برای اینکه بخواهید از نور استفاده کنید باید کلا پرده ها را کنار بزنید. پرده های پانچ بر خلاف اکثر پرده های مدرن در حالت کوتاه ایستایی خوبی ندارند و بهتر است این مدل پرده ها حتما تا نزدیکای زمین امتداد پیدا کند.

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد!

پرده پانچ زیبایی، دوام و نصب آسان را با خود به ارمغان می‌آورد! نصب پرده های پانچ

نصب پرده پانچ بدون نیاز به نصاب یکی از مزایای برتر این پرده در مقایسه با سایر پرده هاست. پرده های پانچ یا پرده های آماده به دو صورت سقفی و دیواری قابل نصب هستند و شما باید پایه ها را ابتدا به سقف یا دیوار پیچ کنید. سپس میل پرده رو از سوراخ های حلقه های پانچ پرده رد کرده و در انتها مجموع پرده و میل پرده را به پایه ها متصل کنید.

نحوه محاسبه قیمت پانچ

قیمت پرده های پانچ یا به اصطلاح پرده های آماده بر خلاف سایر پرده ها به صورت متری حساب نمیشود و معیار محاسبه قیمت آنها قواره ای (دونه ای) است. بعنوان نمونه هر قواره پرده پانچ مخمل عرض ۱۴۰ در ارتفاع ۲۸۰ ، ۴۸۰ هزار تومان و هر قواره پرده پانچ کتان ۴۱۰ هزار تومان است.

برای محاسبه تعداد قواره ها هم کافیست برای حالت کم چین هر قواره را ۸۰ سانت در نظر بگیرید و عرض پنجره را تقسیم بر ۸۰ سانت کنید. به عنوان نمونه اگر عرض پنجره شما ۲۵۰ سانتی متر باشد باید ۲۵۰ را تقسیم بر ۸۰ کنید و شما در این حالت به ۴ قواره پرده پانچ نیاز دارید. اما اگر بخواهید پرده های خود را به صورت پرچین نصب کنید باید بجای عدد ۸۰ از عدد ۵۰ سانتی متر استفاده کنید.

برای خرید انواع پرده پانچ ساده و طرح دار و پرده پانچ کودک می توانید به وب سایت مجموعه سروین دکور مراجعه کرده و یا با شماره های تماس و واتس اپ برای خرید پرده و یا مشاوره رایگان در ارتباط باشید:

وب سایت سروین دکور:

sarvindecor.ir

واتس اپ و تلگرام

۰۹۰۱۴۲۳۷۸۶۳

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)