کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت


کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به 2 هزار و 401 مورد رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۹۴۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۴ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۳۵ مورد بود که ۲۰۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۸۸، بهار یک هزار و ۹۴، تویسرکان یک هزار و ۱۳۵، رزن ۸۷۳ ، درگزین ۳۰۵، فامنین ۳۴۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۳۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۹۶۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۵۵۴ نفر در نهاوند و هشت هزار و ۸۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، تمامی شهرستان های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!