ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی مرداد 1400


ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی مرداد 1400

فروش ویژه سایپا بدون قرعه کشی از امروز دوشنبه 18 مرداد ماه آغاز شد. در ادامه به جزییات و نحوه ثبت نام کوییک و زمان تحویل این خودرو به متقاضیان می‌پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر، پس از پایان قرعه کشی پیش فروش سایپا در مرداد 1400، 5 خودروی این خودروساز از فرایند قرعه کشی خارج شد. متقاضیان برای ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت خواهند داشت . شروع ثبت سایپا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 مرداد ماه می باشد. 3 خودروی کوییک.آر، کوییک اس، کوئیک دنده ای در فرایند ثبت نام پیش فروش با ظرفیت مشخص قرار دارند. که درادامه به نحوه ثبت نام و ظرفیت خودرو های فروش ویژه سایپا بدون قرعه کشی می پردازیم.

نحوه ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی به این صورت است که سایت سایپا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه باز می شود و متقاضیان می توانند تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود به صورت 24 ساعته ثبت نام کنند و به صورت خودکار پس از ثبت نام آخرین نفر مطابق ظرفیت سایت بسته می شود. در این طرح فروش دیگر محدودیت‌های ثبت نام و مراسم قرعه کشی وجود ندارد و در هنگام ثبت اطلاعات، امکان واریز وجه برای خریداران فراهم است.

با توجه به نامشخص بودن مهلت ثبت نام انتظار می رود در ساعتهای آغازین ترافیک زیادی روی سایت سایپا قرار بگیرد و اگر قصد ثبت نام دارید طبیعتا باید در اولین فرصت ممکن به سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید و طبق توضیحاتی که در ادامه آمده است ثبت نام بدون قرعه کشی خود را کامل کنید.

در این ثبت نام هر کسی که موفق به ثبت نام شود طبق برنامه زمان بندی خودرو دریافت می کند. سایر شرایط به قوت خود باقی است.

زمان تحویل محصولات بدون قرعه کشی سایپا

زمان تحویل ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی حداکثر یک ساله است و آن طور که این شرکت اعلام کرده تحویل محصولات از دی ماه 1400 آغاز می شود و حداکثر تا تیر 1401 تمام محصولات ثبت نامی تحویل مشتریان می شود.

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی مرداد 1400

آدرس سایت اینترنتی سایپا

برای ورود به سایت سایپا از طریق لینک https://saipa.iranecar.com اقدام کنید.

ظرفیت خودروهای کوییک فروش ویژه سایپا بدون قرعه کشی مرداد 1400

گفته می شود در این طرح ۲ هزار دستگاه خودرو وانت سایپا عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه کوییک دنده‌ای، ۲۲ هزار دستگاه کوییک.آر، ۱۲ هزار دستگاه کوییک. اس، عرضه می شود.

قیمت خودرو کوییک در طرح پیش فروش سایپا

طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل کوییک ار، کوییک دنده‌ای، کوییک.اس در دستور کار سایپا قرار گرفته و ثبت نام بدون قرعه کشی است.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب به تومان
کوئیک اس ۷۷۴۹۷۰۰۰
کوئیک دو رنگ ۷۴۷۰۸۰۰۰
کوئیک دنده ای ۷۰۵۳۱۰۰۰

تاریخ و نحوه ثبت نام ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی سایپا

متقاضیان محترم میتوانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/5/18 به صورت 24 ساعته نسبت به انجام مراحل ذیل اقدام نمایند : الف- ورود به سایت فروش اینترنتی com.iranecar.saipa://https و ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری - متقاضیانی که قبالً نسبت به ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمودهاند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند. ب- ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو ج- ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو د- دریافت کد رهگیری ه- مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی