سرمربی تیم فرش‌آرا: بازی سختی مقابل کراپ الوند در پیش داریم


سرمربی تیم فرش‌آرا: بازی سختی مقابل کراپ الوند در پیش داریم

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد دیدار پیش روی این تیم را با تیم کراپ‌ الوند یک بازی سخت توصیف و بیان کرد: این حریف پارسال و امسال تیم خوبی بوده که اخیرا چند بازیکن جدید هم به ترکیب خود اضافه کرده است.

مجید مرتضایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا پیش از مصاف در زمین فوتسال با تیم کراپ الوند، افزود: فردا ۱۹ مرداد برای کسب سه امتیاز و استفاده از فرصت میزبانی به میدان می‌رویم و پیش‌بینی می‌کنم یک بازی جذاب مقابل تیم حریف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: چند بازیکن خوب و تاثیرگذار از فرش‌آرای مشهد به تیمهای دیگر رفته اما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای هم به ما پیوسته‌اند لذا هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر مقداری زمانبر است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد همچنین به نتیجه تساوی هفته نخست مسابقات لیگ برتر مقابل تیم فولاد زرند کرمان اشاره و بیان کرد: آن بازی را باید با اختلاف سه یا چهار گل پیروز می‌شدیم اما از فرصتها استفاده نکردیم.

وی گفت: حساسیت بازی در مقابل تیم فولاد زرند کرمان در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال بر بازیکنان تاثیر گذاشت اما آنها حداکثر تا هفته چهارم جا می‌افتند.

تیم فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر فردا سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم کراپ الوند است.

تیم فرش‌آرا در نخستین بازی خود مقابل تیم فولاد زرند کرمان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر فوتسال به نتیجه مساوی ۲ به ۲ رضایت داده بود.

تیم کراپ الوند هم نخستین هفته لیگ برتر فوتسال را با نتیجه مساوی ۳ به ۳ مقابل تیم مقاومت البرز پشت سر گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه