اخبار انتظامی قزوین از کشف 90 کیلو مواد مخدر تا استخراج ارز دیجیتال


اخبار انتظامی قزوین از کشف 90 کیلو مواد مخدر تا استخراج ارز دیجیتال

قزوین - ایرنا - کشف 40 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال ، توقیف محموله 90 کیلویی مواد مخدر ، نگهداری از 70 گونه پرنده کمیاب، خودروی حامل البسه قاچاق ، مرغ های خارج از شبکه توزیع در بوئین زهرا  و مرگ مرد جوان دراثر سقوط از ارتفاع از جمله اخبار انتظامی روز دوشنبه استان قزوین است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ؛ فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۰ کیلو گرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین خبر داد.

سردار "علی ابراهیمی" با اعلام این مطلب گفت : در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به سمت قزوین هستند.
فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: پس ازتحقیقات ماموران موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر ۲ خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کنند.
وی یادآور شد: در بازرسی از خودروها، ۹۰ کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.
سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، تاکید کرد : پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان و رسیدگی فوری به آنها است.

کشف ۴۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۰ دستگاه ماینر در اجرای اولین مرحله طرح مبارزه با استخراج کنندگان فاقد مجوز رمز ارزدیجیتال درسطح شهر قزوین خبر داد.
سرهنگ "داود عبدالمالکی " ، اظهار داشت: در راستای اجرای اولین مرحله طرح مبارزه با استخراج کنندگان رمز ارزو برخورد با مزارع غیر مجاز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس شناسایی محل های مورد نظر و هماهنگی با مقام قضایی، در قالب ۲۰ اکیپ به همراه ماموران اداره برق در بازرسی از محل های مذکور تعداد ۴۰ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ عبدالمالکی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان عزیز در کل استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نگهداری از ۷۰ گونه پرنده کمیاب

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از نگهداری غیر قانونی۷۰ گونه پرنده کمیاب به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهروز لامعی" ، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان آبیک با رصد اطلاعاتی، از نگهداری تعداد زیادی پرنده کمیاب توسط یکی از افراد بومی ساکن در یکی از روستاهای این شهرستان، مطلع شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و حفاظت محیط زیست شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۷۰ گونه پرنده کمیاب شامل فلامینگو، غازپیشانی سفید، غاز باهاما، قوی مشکی،اردک سرسیاه و ...کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی پرنده های کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: در همین ارتباط متهم که به صورت غیرقانونی این پرندگان را نگهداری می کرد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

خودروی حامل البسه قاچاق متوقف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ۱۱ هزار و ۲۴۰ عدد انواع البسه زنانه خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ"داود عبدالمالکی" اظهارداشت: ماموران گشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در سطح شهر قزوین به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۱ هزار و ۲۴۰ عدد انواع البسه زنانه خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است.

مرغ های خارج از شبکه توزیع در"بوئین زهرا"
فرمانده انتظامی شهرستان "بوئین زهرا" از توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق و کشف ۱۹۰۰ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بوئین زهرا خبر داد.
سرهنگ"حسین رشید تبار" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "بوئین زهرا" حین گشت زنی در محور "بوئین زهرا" به استان "البرز" به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف کامیون و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۹۰۰ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با قاچاق کالا به ویژه اقلام ضروری خانوار کوتاهی نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: متهم به همراه محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

مرگ مرد جوان دراثر سقوط از ارتفاع
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از سقوط مرد جوانی از سقف سوله درحال تعمیر ومرگ وی خبر داد.
سرهنگ "حسین رشید تبار" درباره جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی سقوط فردی از سقف شیروانی در"دانسفهان" بلافاصله ماموران کلانتری انتظامی بخش"رامند" جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی های به عمل آمده از صحنه مشخص شد که مرد جوانی در حال تعمیر سقف شیروانی سوله گاوداری در یکی از باغات دانسفهان بوده که به علت نامعلومی سقوط و متاسفانه فوت نموده است .
سرهنگ رشید تبار در پایان به عموم کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را در هنگام کار در ساختمان های مرتفع رعایت کرده و با استفاده مناسب از وسایل ایمنی، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟