آکادمی فین تک ایران (آفا) رونمایی شد


آکادمی فین تک ایران (آفا) رونمایی شد

گجت نیوز آکادمی فین تک ایران با نام اختصاری آفا با تمرکز بر حوزه توانمندسازی مدیران ارشد و کارشناسان صنعت فین تک رونمایی شد. طی روز 17 مرداد 1400 مراسم دورهمی فعالان رسانه‌ای در حوزه فین تک با حضور مهندس حسام حبیب‌اله (مدیرعامل شرکت جیرینگ)، مهندس حسین اسلامی (ریاست سازمان نصر تهران) و رضا قربانی (از اعضای... نوشته آکادمی فین تک ایران (آفا)...

آکادمی فین تک ایران با نام اختصاری آفا با تمرکز بر حوزه توانمندسازی مدیران ارشد و کارشناسان صنعت فین تک رونمایی شد.

طی روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ مراسم دورهمی فعالان رسانه‌ای در حوزه فین تک با حضور مهندس حسام حبیب‌اله (مدیرعامل شرکت جیرینگ)، مهندس حسین اسلامی (ریاست سازمان نصر تهران) و رضا قربانی (از اعضای هیئت‌ مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران) برگزار شد.

اهداف آکادمی فین تک ایران (آفا)

آکادمی فین تک ایران (آفا) رونمایی شد

در این مراسم که با میزبانی شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ و همکاری مجموعه راه پرداخت در محل شرکت جیرینگ برگزار گردید، از آکادمی فین تک ایران با نام اختصاری آفا نیز رونمایی شد.

آکادمی فین تک ایران (آفا) رونمایی شد

آفا یک مرکز آموزشی تخصصی در حوزه فین تک محسوب می‌شود که از اهداف این آکادمی می‌توان به تمرکز بر حوزه توانمندسازی مدیران ارشد و کارشناسان صنعت فین تک، جذب علاقه‌مندان و آموزش به آن‌ها و برگزاری برنامه‌هایی برای مدیران ارشد و میانی و مدیران با سابقه در حوزه‌های زیرشاخه فین تک اشاره کرد. همچنین قرار است اخبار و دوره‌های آکادمی فین‌تک ایران در آینده‌ای نزدیک اعلام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید