ماجرای تلخ فرشید اسماعیلی پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی


ماجرای تلخ فرشید اسماعیلی پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی

فرشید اسماعیلی پس از فینال جام حذفی و باخت مقابل فولاد خوزستان بار دیگر شب سختی را پشت سر گذاشت و تا صبح نخوابید. نوشته ماجرای تلخ فرشید اسماعیلی پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماجرای تلخ فرشید اسماعیلی پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی

فرشید اسماعیلی پس از شکست استقلال مقابل فولاد تا صبح نخوابید
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵
ماجرای تلخ فرشید اسماعیلی پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی

فرشید اسماعیلی پس از فینال جام حذفی و باخت مقابل فولاد خوزستان بار دیگر شب سختی را پشت سر گذاشت و تا صبح نخوابید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درست ۹۶۱ روز پیش از دیدار فینال جام حذفی فصل تازه به پایان رسیده فوتبال کشورمان، فرشید اسماعیلی در دیدار برگشت دربی لیگ برتر هجدهم، پنالتی مهم و حساسی را ازدست داد. در آن بازی فرشید اسماعیلی در اواسط بازی پنالتی تیم استقلال را در حالی که علیرضا بیرانوند درون دروازه ایستاده بود به فضای بالای دروازه زده و آه از نهاد میلیونها هوادار استقلال بلند کرد تا در نهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند و استقلال سه امتیاز حساس به پرسپولیس تقدیم و خودش را از داشتن حداقل امتیاز محروم کند. فرشید اسماعیلی پس از آن اتفاق گفته بود پس از بازی تا صبح نخوابیده بوده است.

پس از آن دیدار هجمه شدید و زیادی علیه فرشید اسماعیلی به راه افتاد اما از آن تاریخ که دهم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بود فرشید اسماعیلی با گلزنی و ارائه بازی‌های زیبای خودش تا حدودی آن خاطرات تلخ را از ذهن هواداران پاک کرد تا اینکه ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه ۱۷ مرداد وقتی پشت ضربه پنالتی فینال جام حذفی ایستاد بار دیگر توپ را به فضای بالای دروازه زده و پایه گذار شکست تیمش در فینال جام حذفی شد تا یک بار دیگر شب تلخ و سختش برایش تکرار شود. با این تفاوت که آن روز هواداران درون استادیوم بودند و این بار ورزشگاه خالی از تماشاگر بود.

جالب اینکه این بار هم برخی نزدیکان به تیم و دوستان صمیمی فرشید خبر داده اند که شماره ۸ استقلال از شدت ناراحتی بابت پنالتی از دست رفته اش تا صبح نخوابیده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا