پلیس پیشگیری در تعقیب زنان سلاخ بی رحم / 3 فیلم تکاندهنده از زنان


پلیس پیشگیری در تعقیب زنان سلاخ بی رحم / 3 فیلم تکاندهنده از زنان

حوادث رکنا: زنان سلاخ با بی رحمی تمام حیوانات را سلاخی می کنند.

به گزارش رکنا، زنان سلاخ با بی رحمی حیوانات را آزار داده و آن هارا می کشند و فیلمشان را در فضای مجازی منتشر می کنند. این فیلم ها با واکنش بسیار منفی مردم رو به رو شده است. انتظار ها از پلیس این است که زنان سلاخ را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ پاشایی معاونت اجتماعی پلیس فتا در خصوص عملیات شناسایی و بازداشت افراد شرکت کننده در کلوپ زنان سلاخ به خبرنگار رکنا گفت: پلیس پیشگیری ناجا تحقیقات خود برای شناسایی این افراد را آغاز کرده است.

وی تاکید داشت: طبق فصل جرایم رایانه ای قانون مجازات اسلامی هر گونه پخش و انتشار تصاویر و محتوایی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شود جرم تلقی می شود و منتشر کنندگان این تصاویر از مصادیق این قانون هستند.

زنانی که برای پول و سرگرمی حیوانات را سلاخی و زجرکش می کنند

«زن سلاخ» دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ، برای مخاطب، هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد.

آن یکی، پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند.

زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای "الهام بانو" جان خواهد سپرد.

چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه، به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد. بز نگون‌بخت، پس از آنکه نیمی از گردنش توسط چاقوی زن، بریده شد رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند "فیلم بگیر"، "فیلم بگیر"، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند.

پنجم هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند.

جولان خانم‌ قصاب های تهرانی با ذبح وحشیانه حیوانات / فقط 500 هزار تومان + عکس ها

گروه خانم‌ قصاب های تهرانی با ورودی 500 هزار تومانی در شبکه های اجتماعی جولان می دهد.

به گزارش رکنا، چند ماهی است که در شبکه‌های اجتماعی شاهد انتشار تصاویری از ذبح نمایشی چهارپایان و ماکیان توسط خانم‌ها هستیم که هرچند مصداق بارز ترویج عامدانه خشونت و قساوت قلب در جامعه است، هرگز اقدامی به منظور جلوگیری از تکرار آن صورت نگرفت و در نتیجه حالا با معضلی مواجه هستیم که از قالب حیوان‌آزاری خارج و به تهدیدی علیه جامعه انسانی تبدیل شده است.

اخیرا کلیپ‌هایی هولناک از شکنجه و سرانجام کشتار حیوانات اهلی توسط زنان و دختران با پوشش‌هایی نامتعارف، الفاظ و رفتارهایی خشونت‌آمیز با حیوانات نگون‌بخت و ژست‌هایی مشمئزکننده با خون آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود که اغلبشان قابلیت انتشار در رسانه‌ها را ندارند.

در این کلیپ‌ها که حیوانات عامدانه در برابر چشم هم ذبح می‌شوند، روند ذبح تا حد ممکن به طول می‌انجامد تا نمایش، آنقدرها هم زود به پایان نرسد. رها کردن حیوان، در اواسط ذبح با گلویی بریده‌ هم جزو صحنه‌های دردآوری است که در برخی از این کلیپ‌ها مشاهده می‌شود.

محور اصلی اظهارنظرهای کاربران به چنین صحنه‌هایی درخواست برخورد قانونی مجریان این کلیپ‌ها است.

پلیس پیشگیری در تعقیب زنان سلاخ بی رحم / 3 فیلم تکاندهنده از زنان

پلیس پیشگیری در تعقیب زنان سلاخ بی رحم / 3 فیلم تکاندهنده از زنان

پلیس پیشگیری در تعقیب زنان سلاخ بی رحم / 3 فیلم تکاندهنده از زنان

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 11.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!