فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه 1400 + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش


فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه 1400 + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش

ثبت نام بهمن موتور برای طرح جدید ثبت پیش فروش نقدی خودروی شاسی بلند فیدلیتی در مرداد 1400 با موعد تحویل هفته آخر شهریور ماه 1400 اعلام شد

.به گزارش رکنا، شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید پیش فروش محصولات خود را اجرا کرد.

زمان ثبت نام در طرح بهمن موتور

ثبت نام در طرح‌های جدید فروش و پیش فروش بهمن موتور از روز سه شنبه مورخ ۱۲ مرداد شروع شده است. با توجه به اینکه امکان دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی اطمینان حاصل گردد.

آدرس سایت ثبت نام بهمن موتور

متقاضیان برای ثبت نام در درگاه اینترنتی فروش محصولات بهمن موتور بایستی به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه نمایند.

فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش

قیمت محصولات بهمن موتور

در طرح جدید بهمن موتور دو محصول این خودرو سازی با پرداخت نقدی زیر عرضه می‌شوند:

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره) با پرداخت ۶۵۵ میلیون تومان

فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره) با پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان

مهلت واریز وجه بهمن موتور

در طرح فروش مرداد ماه بهمن موتور واریز وجه از طریق همان درگاه اینترنتی و در پایان مراحل ثبت نام انجام می‌پذیرد فقط باید نسبت به سقف برداشت کارت پیش از آغاز فرآیند ثبت نام اظمینان حاصل کرد.

زمان تحویل محصولات بهمن موتور

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره) موعد تحویل هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۰

فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره) موعد تحویل هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۰

رنگ محصولات بهمن موتور

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره): سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری کهکشانی - خاکستری گرافیتی

فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره):سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری کهکشانی - خاکستری گرافیتی

فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش

آموزش ثبت نام محصولات بهمن موتور

برای ثبت نام وارد سایت فروش محصولات کرمان موتور شده و بعد از محیا کردن شرایط اولیه مثل: اطمینان از سقف برداشت کارت بانکی، مشخص کردن یک شماره شبا و … وارد قسمت ثبت نام بهمن موتور می‌شویم.

نکته: ارائه مدارک تکمیل پرونده ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاریخ ثبت نام به نمایندگی الزامی است.

مرحله اول: انتخاب نوع خودرو: در این قسمت تمامی خودروهایی که شرکت بهمن موتور برای فروشش برنامه‌ای ارائه کرده است مشخص شده‌اند و شما فقط موظف به انتخاب نوع خودرو می‌باشید.

مرحله دوم: انتخاب برنامه فروش: پس از انتخاب نوع خودرو مورد نظر باید از بین برنامه‌هایی که برای خودرو مورد نظر اعلام شده است انتخاب خود را انجام دهید.

مرحله سوم: تعیین مشخصات و تأیید شرایط واگذاری: در این قسمت با توجه به خودروی انتخابی در رابطه با رنگ اتومبیل درخواستی باید اطلاعاتتان را ثبت کنید و در ادامه متن شرایط واگذاری پیش روی شما قرار دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط فروش خودرو مورد نظر با تأیید شرایط وارد مرحله بعد شوید.

مرحله چهارم: ثبت اطلاعات مشتری: شما در این قسمت پس از انتخاب نوع مشتری حقیقی یا حقوقی باید اطلاعات شخصی خود و یا شرکتتان را به ثبت برسانید. پس از ثبت اطلاعات و برطرف کردن خطاهای احتمالی و تأیید اطلاعات وارد شده وارد مرحله بعد می‌شوید.

مرحله پنجم: انتخاب نمایندگی و درگاه پرداخت: در این مرحله لازم است شما با انتخاب استان و شهرستان محل سکونتتان نمایندگی مورد نظر خود را برای تحویل خودرو و احراز اصالت مدارک انتخاب کنید. پس از انتخاب نمایندگی آدرس آن برای شما نمایان خواهد شد. پس از انتخاب درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ وارد مرحله بعد و درگاه واریز وجه خواهید شد.

مرحله ششم: تأیید پرداخت: در این مرحله پرداخت شما تأیید شده و برای احراز مدارک و ادامه مراحل به نمایندگی ارجاع داده می‌شوید.

فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش

فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور در مرداد ماه 1400 + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش

شرایط عمومی فروش نقدی بهمن موتور

ثبت نام از طریق سایت انجام شده و سایر مراحل ثبت نام از قبیل احراز هویت، تحویل خودرو و … در عاملیت مجاز صورت خواهد پذیرفت.

در این روش فروش الزام تطابق آدرس خریدار با استان‌های مجاز اعلام شده با استان عاملیت می‌بایست رعایت شود. بدین معنی که شهر شماره گذاری خریدار می‌بایست با استان‌های مجاز با استان عاملیت یکسان باشد.

در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نیست. خریدار حق انتقال و واگذاری این قرارداد (صلح) را در هر زمانی که باشد، از خود سلب می‌کند.

پس از ثبت نام امکان تغییر رنگ، تغییر عاملیت، تغییر خودروی خریداری شده و تغییر شرایط خرید میسر نیست.

با توجه به اینکه در روش فروش نقدی با موعد تحویل فوری، به محض انجام ثبت نام و تشکیل کامل پرونده، امکان تخصیص وجود خواهد داشت، لازم است تا در صورت تمایل خریدار به انصراف، حتماً از عدم تخصیص خودرو اطمینان حاصل شود؛ در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نیست.

خریدار می باید حداکثر ظرف ۳ روز کاری پس از اعلام شرکت / عاملیت، مبنی بر آماده تحویل بودن خودرو، نسبت به دریافت و خروج آن از محل تحویل، اقدام نماید. پس از سپری شدن مهلت مذکور، شرکت / عاملیت نماینده خریدار محسوب و می‌تواند خودرو را به پارکینگ عمومی منتقل نموده و کلیه هزینه‌های نگهداری، بارگیری و حمل بر عهده خریدار است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو، معادل دو و نیم درصد (ماهانه) جریمه تأخیر به مبلغ نقدی پرداختی، به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ۷ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. سود تأخیر تنها به پرونده‌هایی تعلق می‌گیرد که ارسال مدارک خریدار و پرداختی‌های خریدار برابر شرایط این بخشنامه صورت گرفته باشد.

هزینه‌های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط در قیمت خودرو لحاظ گردیده و در صورت تغییر هر یک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت ما به التفاوت است.

خریدار به شرکت اختیار می‌دهد خودروی مورد معامله را قبل از تحویل، نزد بیمه گر منتخب شرکت، بیمه ثالث کرده و هزینه آن از خریدار اخذ کند.

منبع: ایمنا

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده است

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس