عکس دیده نشده از همسر محمدرضا علیمردانی


عکس دیده نشده از همسر محمدرضا علیمردانی

رکنا: عکس همسر محمدرضا علیمردانی رسانه ای شد.

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در تهران) صداپیشه، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. محمدرضا علیمردانی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تاکنون به عنوان دوبلور بسیاری از انیمیشن ها فعالیت داشته است. محمدرضا علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد. محمدرضا علیمردانی فرزند اول یک خانواده 8 نفری با 4 تا خواهر و یک برادر است و محمدرضا علیمردانی می گوید خانواده اش اصلا راضی نبودند بازیگر شود .

عکس دیده نشده از همسر محمدرضا علیمردانی

بیماری حنجره محمدرضا علیمردانی

علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته است. خود او در این باره می گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می شود.

عکس دیده نشده از همسر محمدرضا علیمردانی

ازدواج و خانواده محمدرضا علیمردانی

در دوران دانشجویی با همسرم که روان شناسی می خواند آشنا شدم شش هفت ماهی هم بیشتر آشنایی ما طول نکشید که ازدواج کردیم و سال بعدش هم بچه دار شدیم دخترم الان پانزده ساله است. هر دو هم خردادی هستیم. من در خردادماه ۴۰ ساله می شوم و او شانزده ساله. من ۱۱ خرداد هستم.

عکس دیده نشده از همسر محمدرضا علیمردانی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع:مه شو

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...