بیمارستان صحرایی در بویین زهرا برپا می‌شود


بیمارستان صحرایی در بویین زهرا برپا می‌شود

قزوین - ایرنا - فرماندار بویین زهرا گفت: بیمارستان صحرایی در این شهرستان با هدف خدمت به بیماران کرونایی با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی آقا علی روز سه شنبه با اعلام این خبر در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویین زهرا افزود: به دلیل افزایش بی شمار مبتلایان به کرونا از امروز بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امیرالمومنین مستقر می شود.

وی اظهار داشت: رشد شتابان مبتلایان به کرونا به دلیل بی تفاوتی و یا شاید خستگی مردم باشد اما حاصل آن خاتمه زندگی دنیوی برخی از شهروندان بی گناه است.

فرماندار بوئین زهرا خاطر نشان کرد: امروز شاهد آمار بستری بیش از ۹۰ نفر در سطح شهرستان هستیم که به دلیل محدودیت در تخت های بیمارستان مجبوریم بیمارستان صحرایی را در محوطه بیمارستان امیرالمومنین برپا کنیم.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویین زهرا افزود: کادر درمانی به شدت خسته و فرسوده است و به همین دلیل نیازمند یاری شهروندان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بوده و کمک رسانی توسط افراد توانمند و متخصص جهت کمک در محیط بیمارستان را خواستاریم.

آقاعلی اظهار داشت: هر دستگاه و یا سازمان دولتی که در اجرای پروتکل‌ها و مصوبات ستاد کرونا کوتاهی کند، با مدیر آن دستگاه برخورد اداری و قانونی می شود.

وی با تاکید بر اینکه اصناف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از کرونا نقش مهمی دارند،افزود: بازرسی از اصناف به صورت گسترده و مستمر باید صورت بپذیرد و با متخلفان برخورد شود.

فرماندار بویین زهرا تاکید کرد: نیروی انتظامی از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری و با خودروهای متخلف در زمان منع تردد یعنی از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح برخورد، اعمال قانون و جریمه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس