گریلیش: با همه بازیکنان سیتی تفاوت دارم


گریلیش: با همه بازیکنان سیتی تفاوت دارم

تهران- ایرنا- بازیکن جدید تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: من با بازیکنان این تیم متفاوت هستم چرا که هر کدام از آن‌ها خصوصیت منحصر به فرد خودشان را دارند.

به گزارش ایرنا و به نقل از گل، «جک گریلیش» روز پنجشنبه به منچسترسیتی پیوست و به گران‌ترین بازیکن بریتانیا در تمام دوران تبدیل شد. بازیکن جدید تیم فوتبال منچسترسیتی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: من با هر بازیکنی در این تیم متفاوت هستم. رحیم استرلینگ و وینگرها می‌توانند عقب بیایند، ریاض محرز دریبل زن رو به بیرون است. فیل فودن نیز بازیکنی است که همه چیز را با هم دارد.

وی ادامه داد: من احساس می کنم می توانم چیزهای زیادی را به تیم اضافه کنم و این همان دلیلی است که سرمربی من را به خاطر آن به اینجا آورده است. در هر پستی که باشم می‌توانم به تیم کمک کنم اما سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که در چه پستی بازی کنم.

گریلیش: با همه بازیکنان سیتی تفاوت دارم

گریلیش افزود: وقتی بازی‌های منچسترسیتی را تماشا می‌کنم، می‌بینم که استعدادهای زیادی وجود دارد. آن‌ها می‌تواند همه کارها را انجام دهند و دائما در حال تغییر موقعیت خود در زمین هستند. در چند روزی که من اینجا بودم، دو جلسه داشتم. دیدن کارهایی که پپ گواردیولا انجام می‌دهد، دیوانه کننده است. جای تعجب نیست که او در حرفه خودش اینقدر موفق است. برخی از تاکتیک های او خارج از این دنیا هستند.

بازیکن جدید سیتیزن ها در خصوص گواردیولا گفت: او مدیریت بسیار خوبی دارد. چند سال پیش قرار بود فودن به صورت قرضی به جایی دیگر برود اما پپ او را نگه داشت و و فودن را تبدیل به یکی از بهترین استعدادهای جهان تبدیل کرد.

وی ادامه داد:‌من هر روز از گواردیولا یاد می‌گیرم و نمی‌توانم منتظر کار با او باشم. نحوه تمرین او باورنکردنی است. مطالبی که او می‌گوید، چیزهایی است که من هرگز به آنها فکر نمی‌کردم. پپ عامل مهمی در آمدن من به اینجا بود.

گریلیش: با همه بازیکنان سیتی تفاوت دارم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی