مشاهده پری دریایی واقعی در جریان سیل اسکاتلند + عکس


مشاهده پری دریایی واقعی در جریان سیل اسکاتلند + عکس

رکنا : پری دریایی در خیابان های سیل زده اسکاتلند دیده شد.

سیل در اسکاتلند رخ داد. در جریان این سیل یک زن خود را به شکل پری دریایی درآورد.

به گزارش رکنا ، ساکنان محلی در گلاسکو پس از وقوع سیل در این شهر اسکاتلند با صحنه‌ای عجیب روبه رو شدند. در حالی که بارش باران شدید موجب جاری شدن سیل در خیابان‌ها شده بود صحنه شنای یک پری دریایی در خیابان های سیل زده موجب حیرت افراد محلی شد.

تعدادی از افراد محلی که در حال عبور از خیابان‌های سیل زده بودند با یک پری دریایی آبی رنگ مواجه شدند. همچنین «گاوین میلار»، یکی از شهروندان محلی که از آپارتمانش شاهد این صحنه بود تصاویری از این پری دریایی را تهیه و منتشر کرد.

مشاهده پری دریایی واقعی در جریان سیل اسکاتلند + عکس

اما این پری دریایی در واقع یک زن محلی بود که جاری شدن سیل در خیابان را فرصتی برای آشتی با کودک درون خود یافته بود. در تصاویری که میلار تهیه کرده این زن را در حالی که لباسی شبیه به پری دریایی پوشیده در حال شنا در خیابان نشان می داد.

این اتفاق جالب در نزدیک بزرگراه M۸ رخ داد که به علت وقوع سیل برای چند ساعت مسدود شده بود. گاوین میلار که در آخرین طبقه یک آپارتمان در منطقه «باتلفیلد گاردنز» زندگی می‌کند گفت که وقوع سیل موجب شد تا او برای چند ساعت نتواند خانه را ترک کند.

مشاهده پری دریایی واقعی در جریان سیل اسکاتلند + عکس

گفتنی است؛ جاری شدن سیل در این هفته در مناطقی در گلاسکو اسکاتلند موجب بالا آمدن فاضلاب‌های شهری، مسدودشدن خیابان ها و بروز مشکلاتی برای حدود ۶۰۰ هزار سکنه این شهر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟