کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج به سر کار خود باز می‌گردند


کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج به سر کار خود باز می‌گردند

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز گفت: با توافقات انجام‌شده کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به سر کار خود باز می‌گردند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ « قدرت‌الله شمیرانی» صبح سه‌شنبه در نشست واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به شرکت شاهد که در دادگستری البرز برگزار شد، اظهار کرد: از امام جمعه کرج، استاندار البرز، رئیس کل دادگستری البرز، دادستان و معاون رئیس کل دادگستری البرز که وقت‌های کارشناسی و برنامه‌های دقیق را در راستای دو موضوع نخست اینکه این بیمارستان به چرخه درمان بازگردد و دوم اینکه دیون پرسنل بیمارستان پرداخت شود، قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: این امر مستلزم این بود که جلسات مختلف کارشناسی برگزار شود و ابعاد مختلف مسئله برای اینکه از سال ۹۴ تاکنون بیمارستان تعطیل بود، بررسی شود، چراکه در بهترین شرایط بیش از ۱۰ درصد بیمارستان فعال نبود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با بیان اینکه طی برگزاری جلسات کارشناسی نهایتاً در سوم خرداد ماه سال جاری صورت‌جلسه‌ای تنظیم و تصمیماتی اتخاذ شد، تصریح کرد: بر اساس این رویه جلسات دیگری طی هفته گذشته و جاری برگزار شد و نهایتاً تصمیم به واگذاری بیمارستان به بنیاد شهید شریک سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز شد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌مدیره سازمان همیاری و اعضای شورای سازمان با قضیه واگذاری بیمارستان به بنیاد شهید موافق هستند.

شمیرانی گفت: آنچه در واگذاری بیمارستان تعیین شد بر اساس ارزش‌گذاری کارشناسی باشد و باقی مواردی که طی این سال‌ها اتفاق افتاده از دیدگاه حسابرسی توسط یک مؤسسه رسمی به پیشنهاد شورای استان کار حسابرسی بیمارستان را پیگیری کنند و کارشناسان رسمی دادگستری نیز، موضوع حسابرسی ویژه بیمارستان را بررسی کنند.

وی اظهار کرد: در موضوعاتی که حسابرسی ویژه نیاز داشت دو شرکتی که ارقام بالایی دارند با دستور مقام قضائی کار آغاز و با جدیت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز بیان کرد: همه عوامل سازمان همیاری از شورا تا هیئت مدیره با این موضوع موافق هستیم و از مسئولان استان برای پیگیری راه اندازی بیمارستان به چرخه درمان قدردانی می‌کنم.

حقوق و معوقات کارکنان بیمارستان امام کرج پرداخت خواهد شد.

«ارسلان فتحی‌پور» مدیر عامل شرکت شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست اظهار کرد: جلسه‌ای روز شنبه مورخ شانزدهم ماه جاری در ستاد مقابله با کرونا و شورای تأمین استان البرز با حضور نمایندگان مجلس و سایر مسئولان برگزار شد.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده ولی فقیه طی معرفی نامه‌ای برای تحویل بیمارستان معرفی شدم و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را از امروز به عهده می‌گیریم.

مدیر عامل شرکت شاهد بنیاد شهید با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه به عمل آمده هزینه‌ها با مدیریت بنیاد شهید انجام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین ظرف یک ماه بدهکار بیمارستان به طرف‌های قرارداد و کارکنان به صورت حسابرسی شده بنیاد شهید ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حقوق کارکنان و معوقات آنان را حسابرسی شده پرداخت خواهیم کرد و نمی‌گذاریم حق هیچ شخصی پایمال شود.

فتحی پور با بیان اینکه از مجموعه قضائی استان البرز خواستار همراهی تسهیل‌گری امور بیمارستان هستیم، گفت: چرا که با تمام توان بیمارستان را راه اندازی می‌کنیم و یکی از بیمارستان‌های نمونه استان خواهد بود.

وی اظهار کرد: فردا در تهران تمام تیم‌های پزشکی، متخصصین و دست اندرکاران را برای ارائه راهکارهای مناسب تخصصی دعوت به عمل آمده است.

مدیر عامل شرکت شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: همراهی قوه قضائیه در استان البرز به نحو شایسته صورت گرفت چراکه وظیفه آنان نبود اما به خاطر مردم ما را همراهی کردند.

وی با قدردانی از مجموعه استانداری البرز تصریح کرد: باید با همدلی، اتحاد و اتفاق این بیمارستان را راه اندازی کنیم.

فتحی پور گفت: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز می‌خواهیم با همکاری لازم ظرف دو تا ۳ روز آینده بیمارستان عملیاتی شود تا بیماران کرونایی در وضعیت قرمز کرونایی کشور و استان البرز بستری و درمان شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اورژانس بیمارستان و درمانگاه تخریب شده، تلاش خواهیم کرد به سرعت راه اندازی شود و از امروز اول ماه محرم سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) کمک خواهد کرد با نیت خدمت به مردم به خصوص خانواده معزز شهدا و ایثارگران گام خوبی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شاهد بنیاد شهید متذکر شد: با اتفاقاتی که در سال‌های قبل افتاده با قاطعیت وارد می‌شویم و نواقصی پیدا نخواهید کرد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به امضا رسید.

46

کد خبر 1543773

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!