«پرده نشین» و «یاور» راهی شبکه‌های یک و تماشا شدند


«پرده نشین» و  «یاور» راهی شبکه‌های یک و تماشا شدند

تهران- ایرنا- سه مجموعه «یاور»، «شب دهم» و «بخش قلب» از شبکه تماشا پخش می‌شوند. شبکه یک سیما نیز در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از امروز مجموعه 34 قسمتی «پرده نشین» را ساعت 18 به روی آنتن می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از دوشنبه هجدهم مرداد ساعت ۲۰ مجموعه یاور روی آنتن شبکه تماشا رفت. مجموعه یاور به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی مشترک اصغر نعیمی و سعید سلطانی به زندگی یاور چلویی با بازی داریوش ارجمند می‌پردازد که طی ماجراهایی معمایی از جوانی تا کهنسالی این شخصیت را مرور می‌کند.

علاوه بر داریوش ارجمند، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو و اسماعیل محرابی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این مجموعه در ساعات ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد از شبکه تماشا بازپخش خواهد شد.

بعد از پایان مجموعه بر سر دوراهی مجموعه شب دهم به کارگردانی حسن فتحی از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه در شبکه تماشا جایگزین مجموعه بر سر دوراهی خواهد شد.

حسین یاری، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی و پرویز فلاحی پور از هنرمندانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده‌اند.

شب دهم قصه حیدر خوش مرام با بازی حسین یاری است که در پی ابراز علاقه و درخواست ازدواج به دختری از تبار قاجار عهد می‌بندد که در شرایط ممنوعیت برگزاری تعزیه، ۱۰ شب اول محرم را مجلس تعزیه برگزار کند و…

این مجموعه از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد و با اتمام پخش مجموعه با هم مجموعه بخش قلب از شبکه تماشا برای علاقه‌مندان به مجموعه‌های شرقی پخش خواهد شد.

این مجموعه کره‌ای در سال ۲۰۰۷ تولید شده در مورد کارکنان بیمارستان بزرگ گ. انگ هی است که در هر قسمت با ماجراهای جدید روبه رو می‌شوند. کارگردانی بخش قلب بر عهد پارک هونگ کیونگ بوده و جی سانگ، کیم مینگ جونگ، چو جائه هیون و لی جی هونگ از بازیگران این مجموعه هستند.

مخاطبان می‌توانند از ۲۰ مرداد هر شب ساعت ۱۹ از شبکه تماشا مجموعه بخش قلب را مشاهده کنید و همچنین در ساعت ۱ و ۷ و ۱۳ روز بعد هم بازپخش این مجموعه روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

«پرده نشین» از امروز در قاب یک

سریال تلویزیونی پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی است که فیلمنامه آن توسط حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

این سریال به روحانیون و حضور آنها در محله‌ها و در کنار مردم توجه دارد و روی این موضوع متمرکز شده که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آنها کمک‌کنند.در این سریال به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی توجه می‌شود که در گذشته پررنگ بوده و اکنون هم در برخی شهرستان‌ها رایج است، اما مردم در شهرهای بزرگ به دلیل سرعت فناوری از آن فاصله گرفته‌اند.

سریال تلویزیونی پرده نشین به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول شبکه یک سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است که پاییز ۹۳ از این شبکه تلویزیونی پخش شد و محرم امسال نیز از بازپخش می‌شود.

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و ... ازجمله بازیگران این سریال هستند.

بهروزشعیبی تاکنون فیلم های سینمایی و تلویزیونی دهلیز، دنیای بهتر، روزهای آخر اسفند و مستند داستانی را کارگردانی کرده است و در چند فیلم هم از جمله طلا و مس نیز بازی کرده است.

مجموعه پرده نشین از امروز، ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید