فیلم ددپول 3 احتمالاً سال آینده جلوی دوربین می‌رود


فیلم ددپول 3 احتمالاً سال آینده جلوی دوربین می‌رود

گجت نیوز رایان رینولدز که نقش اصلی فیلم ددپول 3 – Deadpool 3 را برعهده دارد، اخیرا اعلام کرده که این اثر به احتمال 70 درصد، سال آینده وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود. توسعه‌ی فیلم ددپول 3 به دلایل مختلف با تاخیر رو به رو شد اما گفته می‌شود که ساخت آن از سال آتی میلادی به صورت... نوشته فیلم ددپول 3 احتمالاً سال آینده جلوی دوربین می‌رود اولین بار در...

رایان رینولدز که نقش اصلی فیلم ددپول ۳ – Deadpool 3 را برعهده دارد، اخیرا اعلام کرده که این اثر به احتمال ۷۰ درصد، سال آینده وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود.

توسعه‌ی فیلم ددپول ۳ به دلایل مختلف با تاخیر رو به رو شد اما گفته می‌شود که ساخت آن از سال آتی میلادی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

رایان رینولدز اخیرا در رابطه با فیلم ددپول ۳ گفتگو کرده و از احتمال ۷۰ درصدی ساخته شدن آن در سال ۲۰۲۳ خبر داده است. این بازیگر مشهور کانادایی، اولین بار نقش ددپول را در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) بازی کرد اما آن اثر با انتقادات فراوانی رو به رو شد و به فروش خوبی هم نرسید. در حالی که تصور می‌شد پرونده‌ی ددپول با نقش آفرینی رینولدز بسته شده اما او با تلاش‌های فراوان، در نهایت موفق شد فاکس را راضی نماید تا یک فیلم مستقل پیرامون این شخصیت تولید کنند.

فیلم ددپول 3 احتمالاً سال آینده جلوی دوربین می‌رود

ددپول در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت و اگرچه درجه سنی بزرگسالان را دریافت کرده بود اما به فروش حیرت انگیز ۷۸۲ میلیون دلاری رسید و حتی رکوردهای گیشه را جا به جا کرد. دنباله‌ی این فیلم در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و آن هم امتیازات خود دریافت کرد و به فروش ۷۸۶ میلیون دلاری رسید. انتظار می‌رفت که تولید قسمت سوم به سرعت آغاز شود اما از آنجایی که دیزنی، شرکت فاکس را خریداری کرد؛ توسعه‌ی اثر به تعویق افتاد. یکی از دلایل این تاخیر، حضور احتمالی این شخصیت محبوب در دنیای سینمایی مارول (MUC) است که باید در رابطه با آن برنامه‌ریزی شود.

رینولدز که این روزها مشغول تبلیغ کردن فیلم کمدی جدیدش یعنی مرد آزاد (Free Guy) است، در گفتگو با وب‌سایت کلایدر، از ددپول ۳ نیز صحبت کرد و به این نکته اشاره داشت که همراه با استودیوی مارول، در حال توسعه‌ی آن هستند. او همچنین تایید کرد که ساخت فیلم به احتمال زیاد از سال آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود، مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای رخ دهد.

فیلم ددپول 3 احتمالاً سال آینده جلوی دوربین می‌رود

با معرفی شخصیت‌هایی همچون دومینو و کیبل (Cable) در قسمت دوم، حالا دست نویسندگان برای نگارش فیلمنامه‌ی قسمت سوم بازتر است اما از آنجایی که دیزنی برای مرتبط کردن دنیای مردان ایکس با دنیای سینمایی مارول، برنامه‌های ویژه‌ای دارد، ددپول ۳ نیز باید کمی متفاوت‌تر ساخته شود تا در نقشه‌های مارول جای بگیرد.

دنیای سینمایی مارول، هنوز از ایده‌ی «جهش یافتگان» رونمایی نکرده و این در حالی است که ددپول کار را سخت‌تر هم می‌کند؛ برای مثال، او همیشه به دوربین نگاه کرده و با تماشاگران سخن می‌گوید!

اما اینکه دیزنی همچنان مصمم به ساخت این فیلم است را باید اتفاق خوبی به حساب آورد و می‌توانیم منتظر اثر متفاوتی از دنیای سینمایی مارول باشیم. به زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود که آن‌‎ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران