افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در مسیر ایرانشهر به خاش خبر داد و گفت: در این درگیری افزون‌بر یک تن مواد افیونی کشف شد. 

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ادامه طرح شناسایی، مقابله و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های ایرانشهر و خاش در عملیاتی هماهنگ موفق به شناسایی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب استان شدند.
وی افزود: با رصد اطلاعاتی و شبانه ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان تحرکات اعضای این باند حرفه‌ای تحت رصد پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته قاچاقچیان در روستای آبادان ۲ دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ را مشاهده کردند که قاچاقچیان به محض رویت ماموران قصد فرار از محل را داشتند و با تیراندازی به سمت پلیس متعاقبا با آتش پرحجم تکاوران انتظامی استان روبه رو شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ساعاتی درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که تاب تحمل در برابر ماموران انتظامی را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به مناطق سخت گذر و ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات که منجر به حریق یکی از خودروهای قاچاقچیان شد، در مجموع یک تن و پنج کیلو و ۸۹۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که از این مقدار ۷۵۳ کیلو و ۴۹۵ گرم آن دچار حریق شده بود، کشف شد.
سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات هوشمندانه ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو از اعضای این باند، یک قاچاقچی نیز دستگیر شد، بر عزم جدی و قاطع پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، انهدام باندهای قاچاق و دستگیری اعضای آن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی استان تا پای جان در راه مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر ایستاده و با رصد لحظه به لحظه تحرکات سوداگران مرگ، اجازه فعالیت به اعضای باندها و مافیاهای مواد مخدر را که به دنبال کسب منفعت های ناصواب کلان هستند را نمی‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید