سردار صفوی انتصاب مخبر به سمت معاون اول رییس جمهوری را تبریک گفت


سردار صفوی انتصاب مخبر به سمت معاون اول رییس جمهوری  را تبریک گفت

تهران - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در پیامی انتصاب «محمد مخبر دزفولی» به عنوان معاون اول رییس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفاع پرس، در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» به «محمد مخبر دزفولی» معاون اول رئیس جمهور آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول رئیس جمهور در دوران جدیدی از حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: در این برهه حساس انقلاب و نظام که با روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی و با رویکرد تحول‌گرایی در کشور همراه شده است، روحیه انقلابی توأم با تعهد و سوابق ارزشمند تان در حوزه‌های مدیریتی و موفقیت‌های اثر گذار جنابعالی در مدیریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار تفکر علمی و راهبردی به مسائل کلان یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل دستگاه اجرائی کشور خواهد شد.

سردار صفوی در پیام خود آورده است: امید است با تعامل مستمر با وزراء، استانداران و برنامه‌ریزی کلان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی طی چهار سال آینده بتوانید مشکلات کشور را به سامان برسانید و موجبات اعتلای هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم سازید.

در ادامه پیام دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا آمده است: دوام توفیقات جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش رو را تحت عنایات ولی‌الله‌الاعظم (ارواحنا له‌الفداء) و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و راهبردهای ریاست محترم جمهور خواستارم.

آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری روز یکشنبه در نخستین حکم خود پس از تشکیل دولت سیزدهم، «محمد مخبر» را به عنوان معاون اول ریاست جمهوری منصوب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق