اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب روستای راه‌هموار تا پایان تابستان


 اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب روستای راه‌هموار تا پایان تابستان

مدیر امور آب‌و فاضلاب شهرستان بهار از اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات روستای راه‌هموار تا پایان تابستان سال‌جاری خبر داد.

خسرو ترکمانیان با اشاره به عملیات اجرای شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات روستای راه‌هموار از روستاهای تابعه بخش لالجین شهرستان بهار، گفت: این پروژه که در حال حاضر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه بر اساس قرارداد پروژه مذکور، اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه و استانداردسازی انشعابات در دستور کار است، اظهارکرد: تا کنون ۷.۵ کیلومتر از شبکه مذکور به اقطار ۶۳،۱۱۰،۱۲۵ و۱۶۰ میلی‌متر اجرایی شده و مابقی در دست انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار همچنین با بیان اینکه پروژه اجرای شبکه و استانداردسازی انشعابات روستای راه هموار به مبلغ ۲۲هزارو ۶۳۴ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی(ملی) در دست انجام است، گفت: تاکنون ۱۲ هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی در این پروژه هزینه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، وی بیان کرد: روستای راه هموار از روستاهای تابعه بخش لالجین شهرستان بهار است که مطابق آمار سال ۱۳۹۵، چیزی در حدود ۳۹۳ خانوار و ۱۳۱۴ نفر جمعیت دارد.

انتهای خبر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا