زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد


زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد

شبکه مستند سیما مجموعه «محرمان حرم» را روی آنتن می‌برد که سراغ جمعی از خطیبان، مداحان و شاعران مشهور رفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه مستند همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله مجموعه مستند ۱۵ قسمتی «محرمان حرم» را به کارگردانی مصطفی خسروی تولید کرده است.

خسروی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر درباره سوژه این مجموعه مستند گفت: این مستند، روایت داستان زندگی تعدادی از خادمین، پیرغلامان و فعالان فرهنگی است که در برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) تلاش می‌کنند. این گروه از افراد شامل خطبا، شعرا، مداحان و ذاکرین اهل بیت هستند که داستان زندگی شان را روایت کرده‌ایم.

وی ضمن معرفی تعدادی از چهره‌های مشهور که در برابر دوربین مستند محرمان حرم آمده‌اند، گفت: از جمله افرادی که در برابر دوربین این مجموعه مستند آمدند می‌توان به محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی برجسته کشور، حجت الاسلام علی نظری منفرد از خطیبان معروف و استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، مهدی سلحشور مداح و ذاکر اهل بیت و … اشاره کرد.

مجموعه مستند «محرمان حرم» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده شده و از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد مصادف با اول محرم هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۲ بامداد و ۱۲:۳۰ روز بعد خواهد بود.

دیگر عوامل تولید این مستند عبارتند از: تصویربردار سید اصغر لائی، تدوینگر نصرالله یقینی، صدابرداران: محسن سروش، سیدرسول نبوی و علیرضا رضوان‌طلب، دستیار صدا: علی خسروی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن