راه اندازی کمپین برای تکمیل پروژه توسعه مسجد «کیرک‌کالدی» در اسکاتلند


راه اندازی کمپین برای تکمیل پروژه توسعه مسجد «کیرک‌کالدی» در اسکاتلند

کمپین پیاده روی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور توسعه مسجد «کیرک‌کالدی» در اسکاتلند راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « fifetoday»، کمپین پیاده روی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور توسعه مسجد «کیرک‌کالدی» در اسکاتلند راه اندازی شد.

اعضای مسجد مرکزی «کیرک‌کالدی» قرار است پیاده روی خود را از ادینبورگ آغاز کنند تا بودجه ای که برای تکمیل ساختمان جدید این مسجد لازم است، جمع آوری شود.

این مسجد قرار بود در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 تکمیل شود ، اما پروژه توسعه به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و مسائل دیگر مانند فرو ریختن دیوار که باعث جاری شدن سیل در زیرزمین مسجد شد به تعویق افتاد.

در حال حاضر بیش از 40 نفر برای کمپین پیاده روی به منظور توسعه مسجد ثبت نام کرده اند ور هر یک از آنها متعهد به حمایت 500 پپوندی برای تکمیل این پروژه شده اند.

«ماز سلیم»، عضو هیئت امنای مسجد در این باره گفت: ما در مراحل پایانی توسعه مسجد قرار داریم و به دنبال راه های جدیدی برای جمع آوری بودجه هستیم.

مسلمانان طراحی خاصی برای این مسجد در نظر گرفته اند که دارای دو طبقه با اتاق های متعدد برای عبادت و یادگیری می باشد.

این مسجد شامل دو سالن جداگانه برای عبادت، محل نگهداری و مراقبت از کودکان ،چند کلاس برای آموزش دروس اسلامی و قرآن در آخر هفته به دانش آموزان، اتاق هایی برای فعالیت های سالم مفرح و سرگرم کننده، چندین وضوخانه، آشپزخانه تجاری، دسترسی به آسانسور داخلی برای معلولین و امکاناتی برای اجرای آداب کفن و دفن خواهد بود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول