درخواست پدیده لیگ برتری : بگذارید به پرسپولیس بروم


علی نعمتی به شدت علاقه مند به حضور در پرسپولیس است. اما باید رضایتنامه خود را از باشگاه پدیده دریافت کند.

درخواست پدیده لیگ برتری : بگذارید به پرسپولیس بروم

مدافع پدیده امیدوار است مسلئوان باشگاه مشهدی برای حضورش در پرسپولیس رضایت بدهند.

به گزارش روزنو، علی نعمتی یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس است که دیروز هم در این باشگاه حضور یافت و به نظر می‌رسد توافقات اولیه را با سرخ‌پوشان انجام داد و برای نهایی شدن این انتقال باید رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده مشهد دریافت کند.

مدیر برنامه نعمتی در مقابل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: نعمتی بازیکن پدیده است. حضورش در باشگاه پرسپولیس منوط به دریافت رضایت‌نامه از پدیده است. اگر به باشگاه پرسپولیس آمده، به خاطر این بود که باشگاه پدیده طی یک نامه عنوان کرده اجازه مذاکره دارد. ان‌شاالله با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد، امیدوار هستیم در چند روز آینده رضایت‌نامه صادر شود و انتقال به پرسپولیس نهایی شود.

او درباره اینکه رحمتی راضی به انجام این مذاکره است یا خیر، گفت: قرار بود این انتقال در نیم‌فصل سال قبل نهایی شود که به خاطر نداشتن رضایت‌نامه چنین اتفاقی رخ نداد.

مدیر برنامه نعمتی درباره اینکه ممکن است این انتقال مثل پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال در نیم‌فصل نهایی نشود، گفت: بحث او با علی نعمتی متفاوت است. استقلال باید پول رضایت‌نامه را می‌داد که این اتفاق نیفتاد، ولی اگر خدا بخواهد و باشگاه پدیده یک جذابیتی در این انتقال ببیند، موافقت می‌کند.

علی نعمتی نیز از مسئولان باشگاه پدیده درخواست کرد با انتقال‌اش به پرسپولیس موافقت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا