این بیمارستان از بیماران کرونایی سرریز شد


این بیمارستان از بیماران کرونایی سرریز شد

به گزارش بهداشت نیوز (https://behdasht.news/)، دکتر نصرالله رشیدی افزود : هم اکنون ۱۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان شهداء زیراب بستری هستند که این تعداد به نسبت موج های اول تا چهارم...

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر نصرالله رشیدی افزود : هم اکنون ۱۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان شهداء زیراب بستری هستند که این تعداد به نسبت موج های اول تا چهارم بی سابقه است.

وی با اعلام این که میانگین روزانه بستری بیماران کرونایی در شهرستان ۲۵ تا ۳۰ نفر و ترخیص هم ۱۵ نفر است ، گفت : از حدود یک هفته پیش ظرفیت بیمارستان زیراب با پر شدن تخت ها تکمیل شد و از آن زمان فراتر از ظرفیت خدمات رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان انجام می شود.

دکتر رشیدی توضیح داد : وضعیت به گونه ای است که تمامی فضاهای بیمارستانی بویژه نمازخانه را هم مهیا کرده ایم تا بتوانیم به بهترین نحو به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهیم.

وی با هشدار این که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند شهرستان سوادکوه با بحران غیرقابل کنترل کرونا مواجه می شود ، گفت : از مردم تقاضا می کنیم تا در ایام محرم پروتکل های بهداشتی و نکات ایمنی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات بپرهیزند تا بتوانیم این شرایط را تا حدودی کنترل کنیم.

رئیس شبکه بهداشت سوادکوه با اعلام این که اگر دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهداء زیراب دچار مشکل شود ، چالش جدی ایجاد خواهد شد ، افزود : به دلیل افزایش بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان با کپسول اکسیژن در حال خدمت رسانی به بیماران هستیم بنابراین از مردم هم تقاضا می کنیم تا در بحث تامین نیاز کپسول اکسیژن به ما کمک کنند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟