فرماندار اسفراین: یک هیات مذهبی در این شهرستان تعطیل شد


فرماندار اسفراین: یک هیات مذهبی در این شهرستان تعطیل شد

بجنورد_ ایرنا_ فرماندار اسفراین گفت: ستاد کرونای این شهرستان یک هیات مذهبی را به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به طور موقت تعطیل کرد.

مهدی کرامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این هیات مذهبی در شهر اسفراین سبب ایجاد تراکم جمعیت و تجمع زیاد مردم در محل برگزاری مراسم مذهبی شده بود.

وی افرود: به مسوولان این هیات مذهبی در حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفته شد که برگزاری مراسم مذهبی محرم باید در چارچوب دستور العمل ستاد ملی کرونا باشد که آنها نپذیرفتند.

فرماندار اسفراین گفت: مسوولان این هیات مذهبی اعلام کردند که قادر به اجرای دستور العمل بهداشتی ستاد کرونا نیستند که بر این اساس ستاد کرونای شهرستان از برگزاری مراسم مذهبی این هیات ممانعت به عمل آورد.

کرامتی افزود: با توجه به طغیان بیماری کرونا در کشور و بر اساس اعلام وزیر کشور و مصوبه جدید ستاد ملی کرونا از امشب برگزاری مراسم مذهبی ماه محرم در اماکن با فضای بسته و دسته روی هیات ها ممنوع شده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد از ۱۲ تیرماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و اکنون با افزایش شمار بیماران کرونایی در وضعیت بحرانی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا