پشت پرده ممنوع الکاری جمشید هاشم پور / جای خالی فردین و ملک مطیعی + فیلم


پشت پرده ممنوع الکاری جمشید هاشم پور  / جای خالی فردین و ملک مطیعی + فیلم

رکنا: فرزین محدث از ممنوع الکاری جمشید هاشم پور خبرداد و گفت در سینمای ما جای فردین و ملک مطیعی خیلی خالی است.

فرزین محدث بازیگر نام آشنای سینما،تئاترو تلویزیون کشور است. فرزین محدث در سریال خوب ،بد،جلف حضور متفاوتی داشت. فرزین محدث در زمینه تئاتر نیز فعالیت خوبی دارد. فرزین محدث در گفت و گو با خبرنگار رکنا از ممنوع الکاری جمشید هاشم پور خبر داد.فرزین محدث این روزها دلش برای مادرش بیشتر از هر فرد دیگری تنگ شده است.

به گزارش رکنا،جعفر پاکزاد- امسال سال خوبی است چون ما درسال گذشته بدترین شرایط ها را پشت سرگذاشتیم. این را فرزین محدث یکی از بازیگران سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفت و گویی تصویری با خبرنگار رکنا گفت و اینطور ادامه داد:

امسال سال خوبی خواهد بود، فرزین محدث گفت: ما یکسال با کرونا دست به یقه بودیم و به شرایط کرونایی عادت کردیم .دوم اینکه در بدترین شرایط زندگی را پشت سرگذاشتیم و بیشتر از این فکر نمی کنم شرایط بدتر شود.

محدث گفت: اگر یک روز کرونا تمام شود تمام آدم هایی که دلم برای آنها تنگ شده است را بغل می کنم و می بوسم بدون ترس از کرونا.

تئاتر زنده است

از آغاز شیوع کرونا در کشور تئاتر رو به تعطیلی رفت و خیلی ها معتقد بودندکه تئاتر برای همیشه از بین رفته است اما فرزین محدث معتقد است: تئاتر و هنر نابود نمی شود.

او ادامه می دهد: در دوران کرونا اتفاقی که افتاد نشان داد، تئاتر اهمیتی برای دولتمردانی که وظیفه فرهنگی و هنری درجامعه را برعهده گرفته اند ندارد. با اینکه مدیران کاری نکردند، بچه های تئاتری با تمام قوا تلاش کردند این حوزه را زنده نگه دارند، مثل تئاتر آنلاین ، هشتگ های متفاوتی مثل اینکه تئاتر زنده است.

این بازیگر جوان می گوید: با توجه به اینکه ما سینمای خصوصی نداریم و دولت در همه امور سینما دخالت و نظارت دارد سینما دردوران کرونا خیلی تحت تأثیر قرار نگرفت.

جای مادرم خالی است

محدث که مدتی پیش مادرش را از دست داد درباره او می گوید: بیشتر از همه این روزها جای مادرم خالی است و دلم برایش خیلی تنگ شده اس. من اگر به جایگاهی رسیدم و امروزه احترامی برایم قائل هستند را مدیون مادرم هستم.

جای فردین و ملک مطیعی خالی است

فرزین محدث می گوید: در سینمای امروز ما جای استادان زیادی خالی است، مرحوم خسرو شکیبایی ، محمدعلی کشاروز، داود رشیدی و.....

او ادامه داد: به نظرم محمدعلی فردین،ناصر ملک مطیعی چهره هایی بودند که می توانستیم از حضور شان در سینما بهره ببریم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

ممنوع الکاری جمشید هاشم پور

فرزین محدث نسبت به جمشید هاشم پور هم نظر متفاوتی دارد. او می گوید: جمشید هاشم پور سه و نیم ممنوع الکار بوده و پس از سالها تلاش هنوز بازیگری متفاوتی را از اومی بینیم. برای آقای هاشم پور بایدتمام قد ایستاد و به افتخارش دست زد.

وی افزود: علی انصاریان رو دوست داشتم،به نظر من که یک پرسپولیسی هستم علی انصاریان پر پر شد.

فحش بدهند، بلاک می کنم

محدث جزء بازیگرانی است که در فضای مجازی فعالیت نسبتا خوبی دارد. او می گوید: من خودم اهل کامنت بد گذاشتن نیستم،به آدم هایی که به من فحش می دهند هم می گویم تشکر اما خط قرمزم خانواده ام هستند اگر کسی به خانواده ام فحاشی کند او را بلاک می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 64.66M | مدت زمان ویدیو: 00:08:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!