پخت 35 هزار غذای گرم و تهیه و توزیع 45 هزار بسته غذایی در کهگیلویه و بویراحمد


 پخت 35 هزار  غذای گرم و تهیه و توزیع 45 هزار بسته غذایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین نشست ستاد «اطعام و احسان حسینی» به‌ منظور برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص جذب حداکثری کمک‌های مردمی در ماه‌های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان برگزار شد.

»

قباد مبشری» در این نشست گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی است که توانسته یک جریانی را در جامعه شیعی به وجود بیاورد و آن را از تمام جوامع متمایز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تکلیف ما در کمیته امداد توجه به نیازمندان است و باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم و توجه مردم در این ماه‌ها به نیازمندان بیشتر خواهد شد و باید این فرصت را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در ماه‌های محرم و صفر در استان، گفت: برنامه‌ریزی برای پخت 35 هزار پخت غذای گرم و تهیه و توزیع 45 هزار بسته غذایی برای نیازمندان استان انجام‌گرفته و امیدواریم که با همراهی و هم‌افزایی خیران و مؤسسات خیریه بتوانیم برای کمک به نیازمندان اقدامات اساسی انجام دهیم.

مبشری با تأکید بر اینکه تمامی مراحل پخت و توزیع غذا بین نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: با توجه به بیماری جدید کرونا ما هم تابع ستاد ملی کرونا هستیم و رعایت اصول بهداشتی از الزامات کاری ماست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، می‌توانند از طریق سامانه emdad.irیا شماره‌گیری کد #074*1*8877* و یا شماره کارت‌های 6037997950030479 صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و 6037997599038940 نزد بانک ملی استان، نذورات و کمک‌های خود را اهداء کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا