محدودیت تردد خودرویی شبانه در زنجان به قوت خود باقی است


محدودیت تردد خودرویی شبانه در زنجان به قوت خود باقی است

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح محدودیت تردد خودرویی شبانه در سطح این استان لغو نشده است و همچنان ادامه دارد.

سرهنگ عباس مظفری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رانندگان یقین بدانند هرگونه تصمیمی در خصوص تغییر ساعات اجرای این طرح در ایام ماه محرم و عزاداری های سالار و سرور شهیدان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت بگیرد بلافاصله موضوع لحاظ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه ای مبنی بر تغییر ساعات تردد خوردویی شبانه دریافت نشده است، اظهار داشت: محدودیت های تردد شبانه در زنجان طبق روال اعمال می شود و پلیس راهور زنجان در صورت مشاهده خاطیان برابر با قانون و مقررات رفتار خواهد کرد.

مظفری، تصریح کرد: رانندگانی که نسبت به محدودیت های تردد شبانه، بی توجه باشند یقین بدانند که پلیس هیچ اغماضی در اعمال قانون و جریمه نخواهد داشت و بهتر است این افراد پلیس را در اجرای هرچه مناسب تر این طرح مهم و خطیر که از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد انجام می گیرد یاری دهند.

وی افزود: اکثریت مردم زنجان در اجرای طرح محدودیت های تردد خودرویی شبانه با پلیس راهنمایی و رانندگی، همکاری بسیار خوب و مناسبی دارند که این جای تحسین و تقدیر است اما در این میان بعضا برخی رانندگان این محدودیت ها را رعایت نمی کنند که آنها نیز مشمول اعمال قانون می شوند.

به گزارش ایرنا، محدودیت‌های تردد شبانه خودرویی از فروردین ماه امسال در تمام شهرهای استان زنجان با رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد کرونایی، اعمال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !