توهین زشت گلشیفته فراهانی به ایرانی ها ! / جواب تند کاربران ! + عکس


توهین زشت گلشیفته فراهانی به ایرانی ها ! / جواب تند کاربران ! + عکس

رکنا: صحبت های توهین آمیز گلشیفته فراهانی بازیگر زن مشهور درباره تفاوت مردم ایران و اروپا جنجال به پا کرد!.

گلشیفته فراهانی بازیگر مطرح ایران بوده است. گلشیفته فراهانی از ایران مهاجرت کرده و انتشار عکس های برهنه گلشیفته فراهانی جنجال زیادی به پا کرد. گلشیفته فراهانی درحال حاضر در خارج از کشور زندگی می کند. در ادامه بیشتر از گلشیفته فراهانی بخوانید.

توهین زشت گلشیفته فراهانی به ایرانی ها ! / جواب تند کاربران ! + عکس

گلشیفته فراهانی یکی از جنجالی ترین بازیگران مهاجرت کرده از ایران درباره تفاوت مردم ایران و اروپا نکات جالبی را می گوید:زندگی مردم اروپا نسبت به ایران خیلی متفاوت است. ما ایرانی‌ها مانند بسیاری از مردم خاورمیانه خیلی آینده نگر نیستیم…

ما در ایران هر روز را خیلی سخت کار می‌کنیم.برای اروپایی‌هایی که به ایران می‌آیند فکر می‌کنند ایران کشور عجیبی است.چون می‌بینند مردم در زمان حال زندگی می‌کنند و خیلی به آینده فکر نمی‌کنند.در فرانسه و در اروپا همه در این تفکر هستند که آینده خود را بسازند.خیلی حواسشان جمع آینده هست. در اروپا همه چیز حساب شده است.

برای من شهر تهران، نیویورک خاورمیانه است.حدود ۴۰ میلیون ایرانی با میانگین سنی ۱۸ تا ۳۲ سال در ایران زندگی می‌کند.پس کشور جوان و پویایی است….مثلا هنر در ایران یک امر حیاتی و خالص است.برای ما ایرانی‌ها هنر به اکسیژن می‌ماند.راهی برای ابراز وجود جوانان ایرانی است.در ایران نویسندگان بزرگ، روشنفکران، موسیقی‌دان‌ها ی بزرگی داریم.

با این اظهارات باوجود اینکه گلشیفته فراهانی درباره برخی از ویژگی های خوب ایرانی ها سخن گفته است خیلی از کاربران بواسطه تحقیر ایرانیان نسبت به اروپایی ها این اظهارات را توهین آمیز و زشت عنوان کرده اند جالب اینکه یکی از کاربران عنوان داشته مگر خودت ایرانی نبودی وقتی برای آینده ات با وجود به جان خریدن ابتذال به خارج رفتی تا هالیوودی بشوی پس ایرانی ها آینده نگر هستند اما برخی مثل شما قادر به اجرای برنامه هایش دارد البته با حمایت های بسیاری که می شود و دیگران با کلی مشکلات برنامه هایشان را فدای زندگی در حال کرده اند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
3 11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی