اجرای مسابقه درس هایی از مکتب عاشورا به مناسبت ماه  محرم 


اجرای مسابقه درس هایی از مکتب عاشورا به مناسبت ماه  محرم 

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از برنامه های کانون به مناسبت ماه محرم برگزاری مسابقه درس هایی از مکتب عاشورا است که به صورت مجازی برگزار می شود.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: یکی از برنامه های کانون به مناسبت ماه محرم برگزاری مسابقه درس هایی از مکتب عاشورا است که به صورت مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در همین راستا علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی می بایست درس های مکتب عاشورا را نوشته و برای ما ارسال کنند.


وی ابراز کرد: هم زمان با شب شام غریبان به افرادی که بتوانند تحلیل کاملتری را در این زمینه به ارائه دهند، جوایزی اهدا می شود.


صدیقی مهنی ادامه داد: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز یک نوجوان مداح مسجدی تجلیل شد و قصد داریم در سه شنبه های ماه محرم و صفر از مداحان نوجوان، خادم مسجد و پیرغلامان امام حسین (ع) تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اظهار کرد: طرح شنبه های کتاب نیز در این ایام با رویکرد معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره حضرت سید الشهدا (ع) و همچنین عاشور اجرا می شود.


وی اضافه کرد: برگزاری مراسم عزاداری همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام است که هر شب در فضای باز و در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می شود.


صدیقی مهنی عنوان کرد: برپایی موکب سلامت یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه محرم است که درب ورودی مسجد راه اندازی شده و در این موکب هر شب به صورت رایگان ماسک، مواد ضدعفونی کننده و همچنین بورشور حاوی نکات بهداشتی کرونایی توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت تاکید کرد: در راستای لبیک به منویات رهبری در خصوص رعایت کامل نکات بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری این موکب راه اندازی شد.


وی در خاتمه یادآور شد: سیاه پوش کردن مسجد و محله در آستانه ماه محرم و انتشار عکس نوشت و کلیپ هایی با محتوای محرم و مداحی از سایر برنامه های کانون در دهه اول محرم است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند