انبار احتکار مواد خوراکی در جیرفت پلمب شد


انبار احتکار مواد خوراکی در جیرفت پلمب شد

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: انبار احتکار مواد خوراکی و مصرفی در جیرفت توسط پلیس این شهرستان کشف، ضبط و پلمب شد.

سرهنگ رضا محمدرضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی اقلام این انبار را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: این انبار در یکی از نقاط حاشیه شهر جیرفت توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جیرفت ادامه داد: طبق گزارش ماموران، این انبار در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده و کالاهای مکشوفه به قصد گرانفروشی و سواستفاده از وضعیت بازار دپو شده بود.

وی نظارت همگانی را موجب تنگ شدن عرصه بر سودجویان دانست و گفت: شهروندان گزارش هرگونه احتکار کالا را به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند تا موضوع بلافاصله پیگیری و متخلفین اعمال قانون شوند.

پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از پلمپ ۲۲ واحد صنفی متخلف در طرح نظارت بر صنوف خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف جیرفت به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب از ۷۹ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح ۲۲ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق