آغاز واکسیناسیون جامعه کارگری و کارمندی بخش صنعت خراسان رضوی


آغاز واکسیناسیون جامعه کارگری و کارمندی بخش صنعت خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی و شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در استان از امروز واکسیناسیون جامعه کارگری در سطح هشت شهرک صنعتی استان آغاز می‌شود.

علی بهرامی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: همه کارکنان و کارگران مستقر در هشت شهرک صنعتی اطراف مشهد در خراسان رضوی و واحدهای تولیدی خارج از شهرک‌ها در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

وی افزود: این مهم با تلاش و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ویژه شبکه‌های بهداشت و درمان آغاز شده است و در این طرح متولدان ۱۳۶۰ و قبل از آن که در واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند زیر پوشش طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: این واکسیناسیون با اولویت کارکنان واحدهای تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی در یک برنامه زمان بندی مدون آغاز می‌شود و به مرور به واحدهای صنعتی و رده‌های سنتی جامعه کارگری تسری می‌یابد.

بهرامی زاده تصریح کرد : هم اکنون ۵۲۷۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۷۷ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۳ هزار و ۴۹۳ نفر در خراسان رضوی فعال است. در حال حاضر مشهد و ۲۴ شهرستان دیگر خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و تنها یک شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد. با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به گفته استاندار خراسان رضوی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان به کمتر از ۳۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی ادامه داد: روز گذشته قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شد که فرماندهی این قرارگاه که به صورت شبانه‌روزی در راستای کنترل کرونا فعال است، بر عهده شخص استاندار خراسان رضوی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا